رونالدو: مقابل فرگوسن و مورینیو، مثل مقایسه فراری و پورشه است


Cristiano Ronaldo, Getafe

سایت گل- کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد از رویارویی تیمش با منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ خوشحال است و اعلام کرد که پیش از قرعه کشی این احساس را داشت که با یونایتدها روبرو خواهند شد.

ستاره پرتغالی پیش از اینکه در سال 2009 راهی رئال مادرید شود، 6 فصل برای منچستریونایتد بازی کرد و اکنون در انتظار رویارویی با تیم سابقش است.

او در گفتگو با نشریه سان گفت:" در روز قرعه کشی، من در تمرینات رئال بودم و این حس را داشتم که با حریف مان منچستریونایتد خواهد بود.


وقتی قرعه کشی انجام شد، خیلی خوشحال بودم. البته این دیدار دشواری است. رئال و منچستریونایتد دو تا از بزرگترین باشگاه های دنیا هستند و واقعا همه چیز 50-50 است. هر تیمی می تواند در نهایت به دور بعد صعود کند.

منچستر خانه من بود و هنوز هم در قلب من جای دارد. وقتی مردم با شما رفتار خوبی دارند، دیگر نمی توانید آن را فراموش کنید. هرگز منچستریونایتد را فراموش نخواهم کرد؛ افرادی که در این باشگاه کار می کنند و هواداران را.

به همین دلیل از بازگشت به منچستر خوشحال هستم."

رونالدو در مورد اینکه مورینیو بهتر است یا فرگوسن، حاضر به اظهار نظر نشد اما اظهار امیدواری کرد که رویارویی این دو به سود آقای خاص به پایان برسد.

" منچستریونایتد بهترین تیم انگلیس است؛ آنها تیم فوق العاده ای هستند. آنها مربی فوق العاده ای مانند فرگوسن دارند. البته ما هم مورینیو را داریم. او اکنون مربی من است و امیدوارم که او پیروز شود.

مقایسه این دو، مثل این است که فراری را با پورشه مقایسه کنید؛ هر دو خیلی خوب هستند؛ بسیار باتجربه و هر دو به دنبال پیروزی هستند؛ به دنبال پیروزی در همه رقابت ها."


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391 ا 13:45 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.