آنلکا: یوونتوس می تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود

A

Nicolas Anelka - Juventus
AFP

سایت گل- نیکلاس آنلکا، مهاجم جدید یوونتوس، معتقد است که بیانکونری می تواند در رقابت های چمپیونزلیگ به قهرمانی برسد.

این مهاجم باتجربه فرانسوی  در بازار نقل و انتقالات ژانویه با قراردادی 5 ماهه به یوونتوس پیوست و اکنون به قهرمانی در چمپیونزلیگ با تیم جدیدش فکر می کند. او یک بار در سال 2000 با رئال مادرید قهرمانی در این رقابت ها را جشن گرفت.
او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه یوونتوس گفت:" من معتقدم که یوونتوس، بازیکنان، ذهنیت و همه ویژگی های لازم برای قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد. ما باید همه قدرت و انرژی مان را برای آوردن جام به خانه صرف کنیم.


البته قهرمانی در چمپیونزلیگ کار آسانی نیست. وقتی رقابت ها را شروع می کنید، نمی دانید می توانید به قهرمانی برسید اما به هر حال باید تمام تلاش تان را انجام بدهید."

او همچنین از پیوستن به یوونتوس ابراز خوشحالی کرد و گفت:" من از اینکه به این باشگاه بزرگ پیوستم و در کنار بازیکنانی بزرگ بازی می کنم، خیلی احساس خوبی دارم.

خوشحالم که اینجا هستم و این لحظات را کنار آنها سپری می کنم. از اینکه می توانم پیراهن این باشگاه را به تن کنم، احساس غرور می کنم.  

تورام و ترزگه با من در مورد یوونتوس صحبت کردند. آنها گفتند که یوونتوس باشگاه بزرگی است؛ مانند یک خانواده.
وقتی به اینجا آمدم، دقیقا چنین حسی داشتم. وقتی به رختکن رفتم، همه بازیکنان به گرمی از من استقبال کردند و من احساس کردم در خانه هستم.

فوتبال ایتالیا در سراسر دنیا شناخته شده است؛ یک لیگ با بازیکنان بزرگ؛ بسیار فیزیکی و مبارزه جویانه. جدول سری آ این را به خوبی نشان می دهد. من اینجا هستم تا قهرمان فصل قبل از قهرمانی اش دفاع کند."

آنلکا که یک سال  در شانگهای شنهوا بازی کرد، در مورد تجربه حضورش در فوتبال چین گفت:" تجربه خوبی بود. من در یک شهر فوق العاده زندگی می کردم. البته کمی تجربه متفاوتی بود زیرا نگاه آنها به فوتبال تفاوت داشت اما اصلا پشیمان نیستم."


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391 ا 13:17 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.