خسرو از شادي گلم خوشش نمي آيد!

 

farzad hatami 
سایت گل - فرزاد حاتمي در ادامه روند رو به رشد خود در خط حمله استقلال اين بار دروازه پيكان را باز كرد تا روز موفقي را سپري كند.
حاتمي درباره اين بازي مي گويد:« بازي خيلي خوبي انجام داديم و خدا را شكر توانستيم هر 3 امتياز را بگيريم. ضمن اينكه در روي برد ما بقيه مدعيان مساوي كردند تا فاصله ما در صدر كمي بيشتر شود. البته در ادامه راه مشكلي داريم اما نبايد اشتباه كنيم و ابته از اشتباه ديگران نهايت استفاده را ببريم. اميدوارم بتوانيم در بازي هاي آينده هم با صلابت بازي كنيم و به روند رو به رشدمان ادامه بدهيم. »

حاتمي درباره بازي در هواي باراني مي گويد:« راستش را بخواهيد از بازي زير باران لذت مي برم. هميشه دوست داشتم در هواي باراني بازي كنم. درست است كه باران كيفيت بازي را پايين مي آورد ولي لذت ديگري دارد. به خصوص اينكه زير باران گل بزني و باعث خوشحالي هواداران شوي. البته در يكي دو صحنه سر هم خوردم اما موفق به گلزني شدم. در اين بازي هم گل زدم و هم سرسره بازي كردم. »
حاتمي درباره بازي در كنار سياوش اكبرپور مي گويد:« خيلي خوشحالم كه سياوش بعد از مدتها براي استقلال بازي كرد و روز خوبي را پشت سر گذاشت. ضمن اينكه روي صحنه گل من او مي توانست با ضربه سر دروازه پيكان را باز كند اما از خودگذشتگي كرد و توپ را به من پاس داد. واقعا پاس سياوش بيشتر از گل من ارزش داشت و اميدوارم يك روز بتوانم از خودگذشتگي او را جبران كنم»

 


حاتمي درباره شادي بعد از گلش كه مثل هميشه با حنيف عمران زاده تقسيم كرد مي گويد:« من دنبال سياوش مي گشتم كه شادي را با او و حنيف تقسيم كنم اما او را نديدم. دوباره مثل هميشه شادي ام را با حنيف تقسيم كردم. البته در اين ميان خسرو حيدري منتقد درجه يك شادي

گلم است. او از اين شادي گل من خوشش نمي آيد و مي گويد شادي ات را عوض كن»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391 ا 19:27 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.