پیش بازی پیکان-استقلال/دوئل آقای خاص با ژنرال/ماموریت غیر ممکن آقای خاص


جباری و رحمتی دربی 76

سایت گل-هفته‌ی بیست و چهارم لیگ برتر هم از راه رسید و شاگردان امیر قلعه‌نوئی پس از پشت سرگذاشتن دربی به بازی برابر پیکان رسیدند. آبی‌پوشان پایتخت که با گرفتن تک امتیاز دربی هفتاد و ششم در قامت صدرنشین لیگ برتر به میهمانی پیکان قعرنشین خواهند رفت، در اندیشه‌ی هدیه‌ی کردن سه امتیاز این دیدار سخت و آسان به هواداران خود خواهند بود تا کمی از بار فشارهای ناشی از بازی سرد دربی بگریزند و یک نفس پیش به سوی قهرمانی گام بردارند.

پیکان تهران؛ ناکام تمام عیار نیم‌فصل دوم

 

تیم پیکان تهران که نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر را با ناکامی تمام آغاز کرده است و تاکنون حتی یک پیروزی نیز کسب نکرده است، از این هفته دیگر ویسی شبه‌گواردیولا را بر روی نیمکت خود نخواهد دید و فیروز شبه‌آقای خاص را در قامت سرمربی خود خواهد دید. طبیعی است که در این شرایط دیدار دو تیم پیکان و استقلال از جهات بسیاری حائز اهمیت خواهد بود. پیکان تهران که حالا با تغییر در کادر فنی خود به دنبال بهبود شرایط خود در جدول رده‌بندی و همچنین حفظ اختلاف امتیاز خود با دو تیم قعرنشین دیگر است، یک چالش سخت به نام استقلال صدرنشین پیش‌رو خواهد داشت، استقلالی که احتیاط خود را در قلب دربی هفتاد و ششم جا گذاشت و رفت و حالا شاید برابر این پیکان قعرنشین بی‌باک‌تر از همیشه نیز باشد!


شاگردان جدید آقای خاص این‌روزها سخت مشغول دست و پا زدن در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر می‌باشند و در این میان رقابتی سخت با دیگر تیم‌های بحران‌زده‌ی اصفهانی و هرمزگانی خواهد داشت. طبیعی است که در این شرایط کسب پیروزی برابر استقلال می‌تواند تضمینی بر خروج موقتی پیکان از بحران باشد.

استقلال تهران؛ صدرنشین پر رقیب

شاگردان امیر قلعه‌نوئی حالا باید فقط به فکر پیروزی باشند، چراکه صدای گام‌های تراکتور، فولاد و سپاهان بیش‌تر از همیشه برای آبی‌پوشان پایتخت گوش‌خراش شده است و ساز تهدید و خطر را بیش از پیش کوک کرده‌اند. با این وجود نباید از پیکان زخم‌خورده گذشت، پیکانی که حالا مربی ناکام اسبق همین استقلال تهران را بر روی ن

یمکت خود می‌بیند و این انگیزه‌ها می‌تواند برای استقلال لبه‌ی پرتگاه باشد. با این وجود پتانسیل استقلال به هیچ وجه قابل قیاس با پیکان نیست و نباید از ارزش بازیکنان استقلال گذشت، ستارگانی که هرکدام می‌توانند سرنوشت یک بازی را تغییر دهند.    

دوئل آقای خاص و ژنرال

تنها نکته‌ای که شاید باعث هیجان‌انگیزتر شدن دیدار دو تیم استقلال و پیکان شود، بی‌شک بازگشت آقای خاص به ترکیب مربیان حاضر در لیگ برتر است. با این شرایط باید در انتظار دو مصاحبه‌ی جنجالی از مربیان این دو تیم بود، البته با سوژه‌هائی کمتر مرتبط با این دیدار!  

ترکیب‌هاي احتمالی

استقلال: سیدمهدی رحمتی– پژمان منتظری– امیرحسین صادقی– علی حمودی– حسن اشجاری– جواد نکونام- جی لوئد ساموئل– خسرو حیدری– مجتبی جباری– آرش برهانی و فرزاد حاتمی

پیکان تهران: حسين آشنا- جلال كاملي‌مفرد- مسعود ميكائيلي- رضا معقولي- حسين قنبري - حميد ديوسالار- احمد مهدي‌زاده- حكيم نصاري- داوود حقي- محمدرضا طهماسبي- ژوسلي فريرا


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ا 10:29 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.