سایت گل- باربارا برلوسکونی، دختر سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان که مسئول بخش بازرگانی باشگاه روسونری است از طریق روزنامه ال موندو دپورتیوو، پیراهن شماره 3 و آبی اناری بارسلونا به نام میلان پیکه را دریافت و بعد از درخواست مسئولان روزنامه اسپانیایی با آن پیراهن عکسی به یادگاری گرفته تا بدین ترتیب تولد میلان پیکه، فرزند جرارد پیکه و شکیرا را به این زوج جوان تبریک بگوید.عکسی که بار دیگر تائید کننده رابطه خوب سران دو باشگاه میلان و بارسلونا بود.
باربارا با چهره ای متفاوت در گفتگویی با روزنامه ال موندو دپورتیوو شرکت کرده و از مسائل مختلف ، از تولد میلان پیکه و باشگاه بارسلونا و آینده باشگاه میلان گرفته تا برزیل و مسی صحبت کرده است.
او در حالی که پیراهن شماره 3 میلان پیکه را در دست داشت گفته:« این پیراهن برای میلان پیکه است. پدر او و مامان شکیرا نمی توانستند نامی زیباتر از میلان برای پسرشان پیدا کنند. من واقعا دوست دارم تا با معنای مختلف این اسم آشنا شوم. از باشگاه آ.ث میلان برای آنها بهترین ها را آرزو می کنیم.»
باربارا در ادامه صحبت هایش در مورد آمادور برنابئو، پدربزرگ پیکه هم صحبت کرد و گفت:« آمادور برنابئو، پدربزرگ پیکه مرد بزرگی است که همیشه با محبت ویژه ای با ما رفتار کرده . من این شانس را داشتم تا یک بار به ورزشگاه نوکمپ بروم. در ورزشگاه نوکمپ واقعا لذت بردم، بیش از همه ازرفتارهای هواداران بارسلونا که همیشه مثبت و خوب بوده. آنها همیشه به تیمشان متعهد هستند و به بارسلونا کمک می کنند. الان ما این شانس را داریم تا دوباره با آنها دیدار کنیم. در یک بازی کلاسیک در لیگ قهرمانان اروپا در بازی میلان- بارسلونا.. آن هم با حضور یک میلان (میلان پیکه) در میان آبی اناری ها.»





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 بهمن 1391 ا 17:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.