آخرین پیشنهاد رایولا به سیتی برای انتقال بالوتلی به میلان


Mario Balotelli - Manchester City

سایت گل- به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، مینو رایولا، مدیر برنامه های ماریو بالوتلی، امروز آخرین پیشنهاد باشگاه میلان را به مدیران منچسترسیتی ارائه می دهد تا این مهاجم دردسرساز در ژانویه راهی سن سیرو شود.

رایولا هفته گذشته در میلان بود تا با مدیران میلان برای انجام این انتقال به راه حل های جدیدی دست پیدا کند و همان طور گالیانی روز گذشته اعلام کرد، پیشرفت هایی در این زمینه صورت گرفت.

چند روز قبل اعلام شد که باشگاه منچسترسیتی قیمت پیشنهادی اش برای بالوتلی را کاهش داده اما پیشنهاد 29 میلیون یورویی میلان برای پرداخت در طی 6 سال را رد کرده است.


باشگاه انگلیسی همچنین 15 درصد از حق انتقال بالوتلی در آینده را نیز می خواهد. میلانی ها قصد دارند برای فراهم کردن شرایط مالی این انتقال، فیلیپ مکسس، مدافع فرانسوی شان که دستمزد 4.5 میلیون یورویی در سال دریافت می کند را بفروشند. البته بالوتلی هم برای پیوستن به میلان باید دستمزد هفتگی 129 هزار یورویی اش در میلان را کاهش دهد.

بالوتلی در این فصل شرایط خوبی در منچسترسیتی نداشته و علاوه بر دور ماندن از ترکیب اصلی، درگیری با مانچینی شرایط او را در ورزشگاه اتحاد بسیار دشوار کرده است.

گفته می شود او به تازگی با تعدادی از دوستانش در یک رستوران چینی در منچستر، یک مهمانی خداحافظی داشته و قصد دارد هرچه زودتر راهی ایتالیا شود.

هرچند همه طرفین در چند روز اخیر دائما انجام این انتقال را رد کردند اما نمایندگان آنها هر روز با هم در تماس هستند تا این انتقال در همین ژانویه به نتیجه برسد.

میلان سال گذشته نیز در ژانویه به دنبال کارلوس تبس اما قیمت مورد نظر باشگاه منچسترسیتی مانع از انجام این انتقال شد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 بهمن 1391 ا 17:38 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.