رونالدو: انجام بازی رفت مقابل بارسا در برنابئو یک امتیاز است


Cristiano Ronaldo, Getafe

سایت گل- کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، مطمئن است که تیمش در دیدار چهارشنبه شب مقابل بارسا می تواند از امتیاز میزبانی استفاده کند و در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری به نتیجه خوبی برسد.

شاگردان مورینیو در دیدا دیروز مقابل ختافه توانستند به پیروزی 4-0 برسند و رونالدو با سه گلی که به ثمر رساند، تعداد گل های باشگاهی اش را به 300 رساند.

او معتقد است که دیدار چهارشنبه فرصت خوبی برای گرفتن یک نتیجه خوب است.

او در گفتگو با نشریه آ.اس گفت:" ما در خانه خواهیم بود؛ در ورزشگاه خودمان که فرصت خوبی است تا از این امتیاز استفاده کنیم.


این دیدار واقعا مهم است؛ یک دیدار دشوار. ما مقابل یکی از قوی ترین تیم های دنیا قرار می گیریم و مطمنا شب فوق العاده ای خواهد بود.

ما چند بازیکن کلیدی مان را نخواهیم داشت؛ بازیکنانی که برای ما مهم هستند اما این نمی تواند بهانه ای برای ما باشد. ما باید بازی خوبی به نمایش بگذاریم زیرا بارسا تیم فوق العاده ای است."

ستاره پرتغالی همچنین تایید کرد که تیمش در دیدار با بارسا باید عملکرد بهترین نسبت به نیمه اول دیدار مقابل ختافه ارائه بدهد.

" ما در ابتدای بازی کمی خواب آلود بودیم زیرا اصلا عادت نداریم که اینقدر زود بازی کنیم. بازی مان در نیمه اول ضعیف بود و نتوانستیم بازی خودمان را ارائه بدهیم.

توصیه های سرمربی در بین دو نیمه به ما کمک کرد و ما بازی خوبی در نیمه دوم ارائه دادیم. چهارگل به ثمر رساندیم و این برای روحیه تیم بسیار مهم است. اکنون برای دیدار پیش رو آماده هستیم."

رونالدو در دیدار دیروز توانست برای نوزدهمین بار با پیراهن رئال هت تریک کند و اکنون تنها تلمو زارا و آلفردو دی استفانو با 22 هت تریک بالاتر از او قرار دارند.

" رسیدن به رکورد 300 گل باشگاهی جالب است. من از این اتفاق خوشحال هستم. اما وظیفه من این است که به نمایش هایم ادامه بدهم و بهترین عملکرد را برای باشگاه داشته باشم. می خواهم رکورد خودم را بشکنم و گل های بیشتر و بهتری نسبت به فصل قبل به ثمر برسانم. من دائما تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را ارائه بدهم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 بهمن 1391 ا 11:7 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.