رئال مادرید 4-0 ختافه/طوفان 10 دقیقه ای رونالدو


Sergio Ramos - Real Madrid 4-0 Getafe

 سایت گل- رئال مادرید با نمایش درخشان کریس رونالدو در نیمه دوم، موفق شد ختافه را با نتیجه پرگل 4-0 شکست دهد.

در این دیدار رئالی ها با تی شرت هایی به زمین آمدند که روی آن پیام هایی خطاب به ایکر کاسیاس نوشته شده بود. کاپیتان رئالی ها در دیدار مقابل والنسیا در کوپا دل ری آسیب دید و برای 8 تا 12 هفته از میادین دور خواهد بود.

Cristiano Ronaldo (Casillas T-Shirt)

با توجه به اینکه رئال چهارشنبه شب در دیداری حساس در کوپا دل ری مقابل بارسا قرار خواهد گرفت، موینیو تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کرد و اسین، مودریچ و ایگواین را از ابتدا به بازی فرستاد.

در نیمه اول رونالدو چند موقعیت خوب گلزنی داشت اما میگل مویا، دروازه بان ختافه مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

رئالی ها در نیمه اول کاملا برتر از حریف بودند اما بازیکنان ختافه هم چند بار روی دروازه آدان خطرساز شدند.  
اما در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و به همین دلیل مورینیو در ابتدای نیمه دوم دست به تغییرات زد و خدیرا را به جای آلبیول راهی میدان کرد. به این ترتیب اسین به دفاع راست رفت و راموس در مرکز  خط دفاعی قرار گرفت.

این تغییرات خیلی زود نتیجه داد و در دقیقه 53، رئال توسط راموس به گل رسید. مویا که چند دقیقه قبل ضربات پیاپی خدیرا و دی ماریا را دفع کرده بود، این بار اشتباه کرد و اجازه داد تا مدافع پیش تاخته رئال حساب کار را 1-0 کند.

با این گل ختافه از لاک دفاعی بیرون آمد و همین موقعیت را برای رئال فراهم کرد تا در دقیقه 62 توسط رونالدو به گل دوم برسد. ستاره پرتغالی که به همراه اوزیل یک ضد حمله سریع را شکل داد، با شوتی محکم توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

تنها سه دقیقه بعد، رونالدو بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد و گل سوم را نیز به نام خود ثبت کرد. او روی ارسال دی ماریا، از فاصله ای نزدیک و با ضربه سر، بیستمین گل این فصلش را وارد دروازه ختافه کرد.

در نهایت در دقیقه 72 رونالدو هت تریکش را کامل کرد. خطای آلبرت لوپو روی مودریچ، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد که رونالدو آن را به گل سوم تبدیل کرد.

با این پیروزی، رکورد شکست ناپذیری رئال در دیدارهای خانگی به 22 رسید اما آنها هنوز 12 امتیاز با بارسا فاصله دارند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391 ا 17:37 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.