استوک 0-1 منچسترسیتی: پیروزی آبی ها در بریتانیا


EPL, Manchester City v Stoke City, Pablo Zabaleta

سایت گل- منچسترسیتی با گل دیرهنگام پابلو سابالتا، به دور پنجم رقابت های جام حذفی انگلیس راه پیدا کرد.

این دیدار مانچینی چند تغییر در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد و به جای جو هارت، کلیشی و ناستاسیچ، از پانتیلیمون، لسکات و کولاروف در ترکیب اصلی استفاده کرد.

بازی با برتری سیتی آغاز شد اما آنها نمی توانستند موقعیتی جدی روی دروازه استوک ایجاد کنند. البته تبس یک موقعیت خوب داشت که آن را از دست داد. موقعیت بعدی نصیب داوید سیوا شد اما ضربه این ستاره اسپانیایی به تیر دروازه برخورد کرد.


علی رغم فشارهای منچسترسیتی، استوک هم توسط شاوکراس صاحب یک موقعیت خوب شد اما پرچم کمک داور او را متوقف کرد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پیان رسید.

نیمه دوم با خطای شدید گلن ویلان روی خاوی گارسیا آغاز شد اما هاوارد وب جریمه ای برای بازیکن استوک در نظر نگرفت.

این نیمه برخلاف نیمه اول بازی چندان جذاب نبود اما باز هم این سیتی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. ژکو و آگوئرو که در نیمه دوم به میدان رفت هم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما ضربات آنها راهی به چهارچوب حریف نداشت.

در حالی که به نظر می رسید بازی با نتیجه تساوی به پایان خواهد رسید، در فاصله 5 دقیقه به پایان بازی پابلو سابالتا گل پیروزی بخش سیتی را به ثمر رساند. همکاری آگوئرو و ژکو، یک موقعیت خوب را برای سابالتا ایجاد کرد و این مدافع آرژانتینی توانست دروازه حریف را باز کند.

کامرون ژروم در وقت های تلف شده می توانست گل تساوی استوک را به ثمر برساند اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند تا سیتی راهی مرحله بعد شود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391 ا 19:31 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.