بوروسیا دورتموند 3-0 نورنبرگ/سه امتیاز لهستانی


Borussia Dortmund v 1. FC Nuernberg - BundesligaJakub Blaszczykowski

سایت گل- بوروسیا دورتموند با یک نمایش مقتدرانه، موفق شد نورنبرگ را در ورزشگاه وست فالن 3-0 شکست دهد.

در این دیدار که اولین بازی خانگی نوری شاهین بعد از بازگشت به دورتموند بود، کلوپ این ستاره ترک تبار را در ترکیب اصلی قرار نداد و تنها در 15 دقیقه پایانی از او استفاده کرد.

دورتموندی ها بازی را بهتر آغاز کردند و بعد از اینجا چند موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 18 به گل رسیدند. خطای تیمو گبهارت روی لوکاش پیشچک، یک ضربه پنالتی را نصیب دورتموند کرد که بلاژیکوفسکی آن را تبدیل به گل اول تیمش کرد.


بعد از این گل، حملات دورتموند ادامه پیدا کرد و تنها سه دقیقه بعد، یک بار دیگر بلاژیکوفسکی در نقش گلزن ظاهر شد. ارسال گوتزه در موقعیتی مناسب در اختیار ستاره لهستانی قرار گرفت و او برتری تیمش را دو برابر کرد.

دورتموندی ها در نیمه اول بازهم صاحب موقعیت شدند اما نتوانستند بار دیگر به گل برسند تا این نیمه با دو گل به پایان برسد.

هرچند نیمه دوم هم با برتری شاگردان کلوپ آغاز شد اما 15 دقیقه طول کشید تا آنها توانستند اولین موقعیت جدی شان را ایجاد کنند. با این وجود حملات دورتموند در نیمه دوم تا دقیقه 88 بی ثمر بود تا اینکه روبرت لواندوفسکی، هت تریک لهستانی ها در این دیدار را تکمیل کرد.

یک پاس بلند از خط دفاعی، دخالت رویس و ضربه والی لواندوفسکی، پیروزی دورتموند را تثبیت کرد. این دوازدهمین گل این مهاجم لهستانی در این فصل بود. دورتموند با این پیروزی 36 امتیازی شد و در کنار لورکوزن در رتبه دوم جدول قرار گرفت.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391 ا 10:11 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.