توافق سران یوونتوس برای جذب نیکلا آنلکا


Nicolas Anelka - Shanghai Shenhua

سایت گل- طبق گزارش منتشره در گل دات کام، سران باشگاه یوونتوس با سران شانگهای به توافق رسیده اند که تا پایان رقابتهای این فصل نیکلا آنلکا ستاره فرانسوی این تیم را در اختیار داشته باشند.

سران این باشگاه در بازار نقل و انتقالات به دنبال یک فوروارد توانا بودند و در طول ماه ژانویه مشخص شر که فرناندو یورنته در انتهای این فصل به تورین خواهد آمد.

دراین میان سران یووه از تلاش برای لیساندرو لوپز مهاجم المپیک لیون دست نکشیده بودند و صحبت هایی هم مبنی براحتمال انتقال دروگبا به تورین به گوش می رسید . با وجود مشکلاتی که در روند مذاکره برای جذب دروگبا وجود داشت، به نظر می رسد که سران یوونتوس با مسئولان شانگهای شنهووا برسر جذب نیکلا آنلکا به توافق رسیده اند و حالا قرارداد این بازیکن 33 ساله را نهایی کرده اند.

ستاره سابق چلسی با قراردادی شش ماهه به ارزش 600 هزار یورو، همراه با پاداش و شرط برای تمدید قراردادش برای یک سال دیگر به یوونتوس منتقل می شود.

این درحالی است که در بازار زمستانی تیم های متعدد اروپایی به دنبال جذب او بودند؛ مثلا هری ردنپ، سرمربی کوئینزپارک رنجرز او را تمجید می کند و به علاوه آنلکا مدتی هم در جلسات تمرینی پاری سن ژرمن شرکت کرد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391 ا 10:7 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.