ژنرال با لشگری بی نقص در دربی

استقلال
ok
سایت گل - هرچند میرشاد ماجدی مدعی است که به دلیل خوب بودن بیش از حد وضعیت بازیکنان استقلال هنوز فهرست 18 نفره این تیم برای دربی مشخص نشده ولی با توجه به شرایط می توان این مورد را یک کری زیر پوستی یا رجز خوانی برای رقیب سنتی دانست .
قریبا هیچ کس در مورد حضور سید مهدی رحمتی درون دروازه استقلال شکی ندارد. پژمان منتظری ، امیر حسین صادقی و حسن اشجاری هم 3 مدافع قطعی آبی ها در این کارزار هستند ولی تردید اول در مورد مدافع چهارم تیم است . اگر قلعه نویی بخواهد کمی تا قسمتی احتیاط کند ، امکان دارد که از حنیف عمران زاده در قلب دفاع استفاده کند که در این صورت پژمان به دفاع راست منتقل می شود ولی در این شرایط زوج حنیف و صادقی برای مقابله با فرارهای مهاجم سرعتی و آماده این روزهای پرسپولیس یعنی غلامرضا رضایی چندان مطمئن نشان نمی دهد و به همین خطر گزینه منطقی استفاده از علی حمودی در دفاع راست است .

 در خط میانی هم جای جواد نکونام و جی لوید ساموئل در هافبک میانی تثبیت شده به نظر می رسد . خسرو حیدری و آرش برهانی هم به عنوان گوش های راست و چپ تقریبا غیرقابل جانشینی هستند و مجتبی جباری هم هافبک تهاجمی و طراح این تیم خواهد بود مگر اینکه ژنرال بخواهد با توجه به مصدومیت نسبی حقیقی و جهت خسته کردن او از عنصر درگیرشونده و پرتحرک تری به نام سیاوش اکبرپور در ابتدای بازی استفاده کرده و جباری را برای دقایق خستگی هافبک های پرسپولیس و نیمه دوم بگذارد که احتمال آن بعید است .
در خط حمله هم با توجه به تاکید قلعه نویی مبنی بر عدم آمادگی کامل فرهاد مجیدی و همچنین گل خراب کردن های ایمان موسوی در بازی با ملوان ، به نظر می رسد که فرزاد حاتمی گزینه اصلی ژنرال باشد . مهاجمی که سرمربی استقلال با ترس از اخراجش برابر ملوان ، او را در همان نیمه اول از ترکیب تیم بیرون کشید تا برای دربی حفظش کند .
 ترکیب استقلال در این بازی متشکل از نفرات زیر خواهد بود: سید مهدی رحمتی – پژمان منتظری – امیر حسین صادقی – علی حمودی – حسن اشجاری – جواد نکونام – جی لوید ساموئل – خسرو حیدری
– مجتبی جباری – آرش برهانی و فرزاد حاتمی
حال خود توجه داشته باشید که قلعه نویی برای تعویض هایش چه دست پری می تواند داشته باشد . فرهاد مجیدی که قطعا در صورت ورود به میدان کفه روحی تیمش را سنگین تر می کند به همراه ایمان موسوی ، سیاوش اکبرپور ، عباس محمدرضایی نفراتی هستند که در صورت لزوم می توانند با ورود خود باعث تغییر نفری و تاکتیکی در حمله شوند و در قسمت عقب زمین هم حنیف عمران زاده و هاشم بیگ زاده هم می توانند توان تدافعی را در صورت نیاز بالاتر ببرند .
 میثم بائو و کیانوش رحمتی را هم فراموش نکرده ایم که سابقه نسبتا زیادی در دربی های پایتخت در خط میانی دارند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391 ا 13:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.