مالاگا-بارسلونا/آیا الکلاسیکوی دیگری در راه است؟

Real Sosiedad 3-2 Barcelona
Getty
  ترکیب احتمالی


مالاگا


Kameni
Sanchez, Demichelis, Weligton, Gamez
Toulalan, Camacho
Joaquin, Isco, Eliseu
Santa Cruz


بارسلونا

Pinto
Alves, Pique, Puyol, Alba
Xavi, Busquets, Fabregas
Pedro, Messi, Iniesta


سایت گل-در 11 روز گذشته این سومین دیدار این دو تیم با یکدیگر خواهد بود،جایی که آنها از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف 4 تیم پایانی مشخص شود.شاگردان مانوئل پیگرینی موفق شدند تا دور رفت را با دو گل در نوکمپ، بارسلونا را متوقف کنند و چهارشنبه شب این شانس را دارند تا برابر هوادارن خود در خانه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی امیدوار باشند.

تیتو ویلانوا سرمربی بارسلونا یک بار دیگر به دلیل بیماری که دارد راهی نیویورک شده،بنابراین در بازی پنجشنبه شب نمی تواند تیمش را روی نیمکت همراهی کند اما او برای این بازی 25 بازیکن را دعوت کرده در حالی که ایساک کوئنکا پس از مدت ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت در حال حاضر به تمرینات بازگشته و می تواند در صورت نیاز پنجشنبه شب برای تیمش به میدان برود.

پس از تساوی 2-2 از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در ورزشگاه نوکمپ, بارسلونا در مصاف بعدی خود در لالیگا برابر سوسیه داد تن به شکست 3-2 داد در حالی که کاتالان ها با 2 گل از حریف خود جلو بودند اما در نهایت این پیروزی به شکست تبدیل شد تا نخستین باخت بارسلونا در این فصل لالیگا ثبت شود.

در سوی دیگر مالاگا نیز پس از درخشش در ورزشگاه نوکمپ از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر بارسلونا در مصاف بعدی خود در لالیگا برابر سلتاویگو با تساوی 1-1 در خانه متوقف شد.

مالاگا در این بازی مجبور است بدون ناچو مونرئال به میزبانی کاتالان ها برود پس از انکه این بازیکن در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مرتکب خطای شدیدی بر روی پدرو بازیکن بارسلونا شد و با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.به احتمال فراوان انتظار میرود تا مانوئل پیگرینی سرمربی مالاگا برای این بازی تقریبا از همان ترکیبی که از دور رفت در تساوی 2-2 برابر بارسلونا استفاده کرد،تیمش را به میدان بفرستد.بنابراین ظاهرا ایسکو،خواکین،ویگتون و مارتین دمچلیس از ابتدا برای مالاگا در ترکیب اصلی،بازی خواهند کرد.

 لوکاس پیاسون برزیلی اخیرا به صورت قرضی از چلسی به مالاگا پیوسته و دیگو لوگانو دیگر خرید جدید این تیم که از پاری سن ژرمن راهی اسپانیا شد و احتمال اینکه پنجشنبه شب جزئی از ترکیب اصلی مالاگا برای این بازی باشند وجود دارد.

  آیا می دانستید؟
  • مالاگا در حالی پنجشنبه شب به میزبانی بارسلونا میرود که موفق شده در دور رفت این دیدار توسط ایگناسیو کاماچو در دقایق پایانی به یک تساوی ارزشمند خارج از خانه برسد هر چند که این مالاگا بود که ابتدا در ورزشگاه نوکمپ با گل مانوئل آیتورا از بارسلونا پیش افتاد.در آن تساوی 2-2 لیونل مسی و کارلس پویول برای بارسلونا گلزنی کردند.
  • در سال 2013 میلادی مالاگا تنها یک بار آن هم برابر ایبار موفق به کسب پیروزی شده،بازی که آن ها موفق شدند در هشتم ژانویه از مرحله قبل کوپا دل ری ایبار را با 4 گل شکست دهند.
  • دیگو بوآنوتی ستاره 24 ساله آرژانتینی با شروع سال جدید میلادی در بازی هایی که به میدان رفته آمار گلزنی خوبی برای تیمش داشته.او در جریان شکست 3-1 برابر بارسلونا در دقایق پایانی بازی گلی زیبا از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و در جریان پیروزی 4-1 برابر ایبار در مرحله قبل کوپا دل ری نیز دو بار موفق به گلزنی شد.
  • بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی کوپا دل ری, موفق شد تا سال گذشته با پیروزی 3-0 برابر اتلتیک بیلبائو در فینال این رقابت ها به قهرمانی برسد.
  • سسک فابرگاس (تصویر سمت راست ) در 11 باری که در کوپا دل ری برای بارسلونا بازی کرده با زدن 4 گل و هفت پاس گل هرگز طعم شکست را تجربه نکرده.
  • بارسلونا این فصل در 33 بازی خود در مجموع رقابت ها 35 گل از حریفانش دریاف کرده که میانگین 1.06 گل در هر بازی است در حالی که در مقایسه با فصل گذشته ( دریافت 48 گل در 65 بازی ) میانگین 0.75 گل خورده در هر بازی را داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391 ا 13:45 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.