میلان پیکه: فرزند شکیرا و پیکه

 

Gerard Pique and Shakira- Christmas gathering 

سایت گل- شکیرا خواننده کلمبیایی و همسر جرارد پیکه بازیکن باشگاه بارسلونا ساعت 21.36 دقیقه دیشب در کلینیک تکنون اولین فرزندش را به دنیا آورد.

پسر شکیرا و پیکه سه کیلو وزن دارد و میلان نام دارد و طبق اعلام اعضای خانواده پیکه و شکیرا هم او و هم مادرش در سلامت کامل هستند.

شکیرا ساعت 18.30 دقیقه عصر روز سه شنبه در این کلینیک خصوصی در بارسلونا بتری شد و اعضای خانواده این زوج جوان بعد از تولد این بچه اعلام کردند که او « میلان پیکه مبارک» فرزند شکیرا مبارک و جرارد پیکه نام دارد.

 

معنای اسم میلان هم «محبوب و مملو از لطف و عشق» در زبان اسلوواک و رومن  است.

عصر روز سه شنبه و درحالی که ده ها عکاس اسپانیایی و آمریکای لاتین به ویژه از کلمبیا و مکزیک کلینیک را محاصره کرده بودند، وارد این کلینیک شدند تا شکیرا برای زایمان فرزندش به اتاق عمل برود.

اندکی قبل از آغاز عمل جراحی شکیرا در صفحه توئیترش نوشت:« می خواهم از همه شما بخواهم که در این روز خیلی مهم در زندگی ام، مرا با دعاهایتان همراهی کنید.»

بلافاصله بعد از بستری شدن شکیرا ، واحد پذیرش کلینیک، یک هدیه بزرگ از سوی یکی از کمپانی های تولید لباس برای بچه ها را دریافت کرد.

ویلیام مبارک و نیدیا ریپوی ، والدین شکیرا و دو برادرش در بارسلونا حضور داشتند  تا تولد اولین بچه شکیرا را که در سن 35 سالگی او اتفاق افتاد جشن بگیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391 ا 15:49 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.