رحمتی:تلخ ترین تصمیم زندگی ام بود اما درست بود ؛ کاش من هم اسپانیایی بلد بودم!

 

مهدی رحمتی
ok
سایت گل -مهدی رحمتی در برنامه نود اقدام به خداحافظی را تلخ ترین تصمصم زندگی حرفه ای اش نامید. به زعم او این تصمیمی است که البه از روی واکنش کارلوس کی روش می شود فهمید که خیلی هم غلط نبود.

؛ مهدی رحمتی که روی خط برنامه 90 آمده بود ، در ابتدا از فردوسی پور خواست تا 4 دقیقه درباره اتفاقاتی که منجر به جدایی اش از تیم ملی شده ، حرف بزند:«صادقانه بگویم بازی در تیم ملی برایم مثل یک رویا بوده است. هیچ وقت گذشته ام را فراموش نمی کنم. من در 6 سال گذشته به ندرت در مسابقه ای غایب بودم ، چه در تیم ملی و چه در تیم باشگاهی ام . حتی برای همین بازی کردن هایم هم خیلی حرف شنیدم. ولی درباره تلخ ترین تصمیم زندگی ام باید بگویم من فقط گفتم احتمالا در اردوی آینده تیم ملی غایب باشم اما انگار دوستان منتظر این قصه بودند و نظری که می خواستند را از احتمالا من برداشت کردند و آقای کروش مصاحبه کردند و گفتند تا وقتی من هستم دیگر مهدی رحمتی نیست. با این وجود درباره آقای کروش باید بگویم علی رغم این اظهار نظر غیر منصفانه از ایشان تشکر می کنم. من در این دو روز تحلیل های مختلف اهالی فوتبالی و غیر فوتبالی را خواندم . حتی کامنت های مردمی را در این باره دیدم. راستش یکسری از تحلیل ها این بود که به خاطر حضور دانیال داوری از تیم ملی می روم. گروهی می گفتند که می خواهم ناز کنم و خودم را لوس کردم و یکسری چیزهایی که خیلی هم لحن دوستانه ای نداشت. من 5 سال پشت خط بودم و با ابراهیم میرزاپور تمرین می کردم. هنوز هم با او رفاقت دارم. از روزی که جایگاهم در تیم ملی ثابت شد ، تلاشم را 10 برابر کردم. من هیچ وقت از رقابت نترسیدم و با همه هم تیمی هایم رقابت کردم. برای گرفتن تلخ ترین تصمیم عمرم اصلا خوشحال نیستم. برای این کار دلایلی دارم که فعلا نمی خواهم بگویم. انشالله حرف هایم را نگه می دارم تا بعد از صعئود تیم ملی در جام جهانی آنها را بیان کنم. الان هم تیم ملی و هم تیم باشگاهی ام نیاز به ارامش دارند. البته هر زمانی که تیم ملی به من نیاز داشته باشد مثل یک سرباز در اختیار تیم ملی خواهم بود.»

 

 


 عادل از او پرسید که چرا تصمیمش به جدایی درست با دعوت از دانیال داوری هماهنگ شده که رحمتی گفت:«من جلوی مردم قسم خوردم و خودم را مدیون مردم کردم که از ترس رقابت این تصمیم را نگرفته ام. من از رقابت در شرایط عادلانه هیچ ترسی ندارم . یک دروازه بان که هیچ چیز ، اگر 10 تا دروازه بان هم بود می رفتم و رقابت می کردم.اولا که لیست تیم ملی اعلام نشده . تازه به فرض هم که ایشان دعوت بشود . این  دروازه بانی که هنوز قرار است تازه به فوتبال مان بیاید  و هنوز مشخص نیست فیکس می شود یا نه یا از پس بقیه رقبایش بر می آید؟ . مهدی رحمتی که هیچ ، عددی نیست.  من دلایلی داشتم که اگر بگویم شان مردم هم قانع می شوند ولی فقط همین را بگویم که واکنش دوستان با حرفم ، شکم را به یقین تبدیل کرد. »
او ادامه داد:«من الان هم برای آرامش تیم ملی حرفی نزدم . اگر اجازه بدهید ، می آیم در یک برنامه زنده پیش خودت و همه چیز را می گویم. خود شما برای اجرای برنامه ات هزار تا مشکل داری و اگر یک روز بیایی بگویی من مشکل دارم ، شاید یک هفته نیایم روی آنتن ، رئیس شبکه 3 می گوید به سلامت؟»
با این حرف عادل سکوت کرد که رحمتی گفت:« نه جواب مرا بده. با مصاحبه ای که از آقای کروش دیدم ، تمام شکی که داشتم به به یقین تبدیل شد. باز هم می گویم به رغم همه این اتفاقات هر وقت تیم ملی مرا بخواهد، مثل یک سرباز در خدمتم.»
عادل از او درباره اختلاف با نکونام پرسید که رحمتی گفت:« در این باره حرفی ندارم. جوابی نمی دهم.» که فردو سی پور در جواب رحمتی گفت: من جواب خودم را گرفتم!
 او درباره اینکه چرا در این باره به کارلوس حرفی نزده است؟ گفت:« اولا من در حرف هایم گفتم احتمالا. تازه آقای کی روش اینجا همسایه ما هستند .ما فقط 5 طبقه فاصله داریم با هم .  هر اتفاقی بیفتد ما اینجا می توانیم از هم بپرسیم یا با خبر باشیم. مثلا خود شما هم که چند شب پیش خانه اش بودید ، خبرش به ما رسیده! خیلی های دیگر هم می آیند اینجا و می روند و من می بینم چه کسی می آید و می رود. به هر حال ایشان هم می توانستند اصلا از من بپرسند چه خبر است. یکبار کارلوس در حضور امید نمازی به من گفت مشکل ما این است که نمی توانیم بدون واسطه حرف بزنیم. راستش اگر من هم انگلیسی اسپانیایی یا پرتغالی حرف می زدم خیلی از مشکلات حل می شد! دلایل من برای تصمیمی که گرفتم خیلی فراتر از این هاست. .»
او در پایان حرف هایش دوباره تاکید کرد که اگر برای کادرفنی تیم ملی مهم بود بعد از اعلام این تصمیم که با قید احتمالا گرفته شده ، با او تماسی گرفته می شده و صحبتی ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391 ا 12:51 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.