گزارش روز: کلوزه برترين تمام کننده کنوني فوتبال دنیا

 

Klose & Ranocchia - Lazio-Inter - Serie A  

- به طور حتم قدرت تمام کنندگي و موقعيت شناسي در به ثمر رساندن گل توسط مهاجمان يکي از شاخص هاي مهم محسوب مي شود. به طور حتم ميروسلاو کلوزه مهاجم با اخلاق لاتزيو که در تيم ملي آلمان مي درخشد و در حال رسيدن به رکورد برترين گلزن افسانه اي آلمان يعني گردمولر و همچنين در حال شکستن رکورد رونالدوی برزیلی،برترين گلزن تاريخ جام هاي جهاني با 15 گل است را از کودک تا پير مي شناسند، اما کسي شايد فکر نکند که او بالاتر از مسي، رونالدو، آگوئرو و فالکائو از قدرت بالاي تمام کنندگي برخوردار باشد.

 

 طي آماري ارائه شده، اين موضوع روشن مي شود که ميروسلاو کلوزه از تمامي مهاجمان دنيا سرتر بوده و قدرت تمام کنندگي خوبي نيز به همين منظور در بازي هاي کامپيوتري نيز بالاتر از همه مهاجمان پس از مشخص شدن اين آمار قرار گرفت.

برای روشن تر شدن این موضوع کافی است اینجا نگاه کنید


1- ميروسلاو کلوزه مهاجم آلماني تنها از 31 شوت در سري A ، 10 گل به ثمر رسانده و اين نرخ بازدهي32.26 درصد قدرت تمام کنندگي را نشان مي دهد.


2- داريو تيسانيچ مهاجم کروات نيس فرانسه از 32 شوت 10 گل به ثمر رسانده و اين حاکی از  31.2 درصد قدرت تمام کنندگي اوست.


3- رادامل فالکائو مهاجم کلمبيايي اتلتيکو مادريد از 58 شوت 17 گل به ثمر رسانده و اين آمار بازدهي 29.31 درصد را نشان می دهد


4-ليونل مسي مهاجم آرژانتيني و ستاره بارسلونا از 94 شوت در رقابت هاي اين فصل لاليگا 27 گل به ثمر رسانده و اين نرخ تمام کنندگي 28.2 درصدي را نشان مي دهد.


5- آدام سالايي مهاجم مجارستاني ماينزدر 33 شوت 9 گل به ثمر رسانده و اين نرخ تمام کنندگي 27.27 درصد را نشان مي دهد.


6- وداد ايبسيويچ مهاجم بوسنيايي اشتوتگارت آلمان در بوندس ليگا از 37 شوت 10 گل به ثمر رسانده و تمام کنندگي 27.02 درصد را نشان مي دهد.


7- آرتيس آدوريس مهاجم اسپانيايي اتلتيک بيلبائو از 43 شوت 11 گل و قدرت تمام کنندگي 25.58 درصد را نشان مي دهد.


8- گونسالو کاسترو مهاجم آلماني بايرلورکوزن از 42 شوت 10 گل به ثمر رسانده و قدرت تمام کنندگي 23.8 درصد را نشان مي دهد.


9- ادینسون کاواني مهاجم اروگوئه اي ناپولي از 68 شوت 16 گل به ثمر رسانده و قدرت تمام کنندگي 23.53 درصد گل از روي هر شوت را نشان مي دهد.


10- زلاتان ایبراهيموويچ مهاجم سوئدي پاري سن ژرمن از 82 شوت 18 گل به ثمر رسانده و قدرت تمام کنندگي 21.9 درصد را نشان مي دهد.

 سایت گل

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391 ا 13:36 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.