اوزیل: می خواهم تا پایان عمر فوتبالی ام در رئال بمانم

 

Spain: Real Madrid, Mesut Ozil 

سایت گل- مسعوت اوزیل ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی اعلام کرده که دوست دارد تا فوتبالش را در تیم مادریدی به پایان ببرد.

این درحالی است که کهکشانی ها فصل سختی را پشت سرمی گذارند و ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این تیم این روزها از سوی تعدادی از هواداران  تحت فشار است و رسانه ها هم او و شاگردانش را تحت فشار قرار داده اند.

با این وجود ستاره آلمانی از حضور در برنابئو راضی به نظر می رسد. اوزیل در سال 2010 از فوتبال آلمان جدا شد و به اسپانیا و رئال مادرید آمد.

 

این بازیکن 24 ساله حالا در صحبت هایی به روزنامه بیلد گفته:« مادرید شهر فوق العاده ای است و از زندگی در اینجا واقعا راضی هستی. می دانم که سران باشگاه اعتماد فراوانی به من دارند و من دوست های زیادی مثل سرخیو راموس و کریم بنزما در اینجا دارم. می خواهم برای چندین سال دیگر در رئال بازی کنم و حتی دوست دارم تا فوتبالم را در رئال مادرید به پایان ببرم. مورینیو بهترین سرمربی دنیاست.»

او در ادامه صحبت هایش درمورد فشارهای وارده از سوی رسانه ها گفت:« رسانه ها هیچ ایده ای از آنچه واقعا در رختکن تیم در حال جریان است ندارند. ما در درون رختکن خیلی با هم می خندیم و تنها چیزی که برایم اهمیت دارد این بود که احترام متقابل در رختکن تیم وجود داشته باشد که همین طور هم هست. بعد از سه سال حضور در رئال مادرید به مراتب بیش از پیش بالغ شده ام، با ثبات تر هستم و جایگاهم را در ترکیب اصلی پیدا کرده ام. از این بابت به خودم می بالم.»

این درحالی است که ژوزه مورینیو در هفته های اخیر به شدت تحت فشار بوده؛ چه از سوی رسانه ها و چه از طرف هواداران رئال ولی اوزیل اعلام کرده که از کار کردن زیر نظر این مربی پرتغالی لذت می برد:« مورینیو می داند که من چه توانایی هایی دارم و ما خیلی با هم صحبت می کنیم. او رو به جلو نگاه می کند و واقعا صادق است. مورینیو معمولا به اسپانیایی به من درس می دهد و اگر در همان لحظه متوجه صحبت هایش نوم، او دوباره توضیحاتش را این بار به زبان انگلیسی ارائه می دهد و حتی اگر باز هم متوجه نشوم، دستیارش این صحبتها را به زبان آلمانی برایم توضیح می دهد. من به مورینیو اعتماد دارم و می خواهم با انجام بازیهای خوب پاسخ اعتماد او را نیز بدهم. همیشه  در طول زندگی ام می خواسته ام تا با مورینیو تمرین کنم؛ حتی قبل از آنکه به رئال مادرید بیایم. من به این نیاز دارم تا موقعیت های گل بیشتری برای رئال خلق کرده و ده گل برای رئال بزنم. می دانم که می توانم این کار را انجام دهم. من در سال 2012 برترین گلزن تیم ملی آلمان بودم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391 ا 13:2 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.