کریس رونالدو 300 گله شد

 


با این دبل او در کل دوران حرفه ای خود به 300 گل رسید که اکثر آنها را با پیراهن رئال زده است . رونالدو در 174 بازی برای رئال 176 گل به ثمر رسانده است .
جالب اینکه او قبل از بازی اعلام کرده بود با کفش های صورتی رنگی بازی می کند که امیدوار است برایش شانس بیاورند ... که البته همین هم شد

 

 

 

Cristiano Ronaldo, Angel Di Maria - Real Madrid 

سایت گل - بازی درخشان کریس رونالدو در مستایا او را به رکوردی جدید و خیره کننده رساند . رونالدو که گفته می شد با مورینیو به دلیل از دست دادن فرصتهای گل در بازی رفت دعوای سختی داشته از ابتدا در ترکیب حاضر بود و نمایش خود را ارائه داد .

درخشش او در دقیقه 34 و با پاس گل تماشای او به دی ماریا شروع شد . او دو بار توی سر توپ زد و در حرکتی شبیه به فوتسال ، رامی را محو کرد . او توپ را روی خط دروازه به دی ماریا رساند تا بازیکن آرژآنتینی گلزنی کند .
 دو دقیقه بعد ، رونالدو خودش گل سوم را زد . او رامی را جا گذاشت و بعد از حمل توپ در مسافتی حدود 40 متر با یک شوت شریع و به زیباترین شکل ممکن گلزنی کرد .
در نهایت گل چهارم تیم را در دقیقه 41 با پاس پشت پای اوزیل به ثمر رساند . رونالدو می توانست در این بازی هت تریک کند اما به اندازه کافی خوش شانس نبود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391 ا 12:57 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.