چلسی - آرسنال/ دربی پای برج بیگ بن

EPL: Theo Walcott, Frank Lampard, Ashley Cole - Arsenal v Chelsea (Getty Images)
  ترکیب احتمالی

 
چلسی

Cech
Azpilicueta, Ivanovic, Luiz, Cole
Ramires, Lampard
Oscar, Mata, Hazard
Ba
 
آرسنال

Szczesny
Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs
Wilshere, Diaby
Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Podolski
Walcott

سایت گل-رافا بنیتس سرمربی موقت چلسی تنها با داشتن یک بازیکن مصدوم می تواند یکشنبه شب با تیمی کاملا آماده به میزبانی توپچی های لندن برود.اوریول رومئو تنها بازیکن مصدوم چلسی برای این دیدار محسوب می شود در حالی که جان تری با رسیدن به آمادگی کامل بازگشته اما بسیار بعید است که از او از ابتدا در ترکیب استفاده شود.

ویکتور موسس و جان اوبی میکل دو بازیکن ملی پوش نیجریه ای چلسی به دلیل شروع جام ملت های آفریقا در حال حاضر در دسترس نیستند.

با توجه به استراحت برانیسلاو ایوانوویچ در بازی برابر ساوتهمپتون  انتظار میرود در این بازی از ابتدا در ترکیب به جای گری کهیل قرار بگیرد در حالی که دمبا با ظاهرا همچنان در نوک خط حمله به کار خود ادامه خواهد داد.

در سوی دیگر آرسنال هنوز میکل آرتتا هافبک کلیدی و بازیساز خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد،بازیکنی که دست کم تا پایان ماه جاری نمی تواند تیمش را همراهی کند بنابراین آبو دیابی به احتمال فراوان در خط میانی جای خالی او را پر خواهد کرد.

کوشیلنی مدافع در بازی اخیر تیمش برابر منچستر سیتی یک جلسه محرومیت خود را سپری کرد و  ممکن است در این بازی جایگزین پر مرتساکر در قلب خط دفاعی توپچی ها شود.

ژروینیو به دلیل شروع  جام ملت های آفریقا و حضور در تیم ملی ساحل عاج در حال حاضر در دسترس نیست در حالی که توماس روسیچکی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران به دربی یکشنبه شب برابر چلسی نمی رسد.

  آیا می دانستید؟
  • چلسی  از هفت بازی اخیر خانگی خود در لیگ برتر جزیره تنها یک بار موفق به کسب پیروزی شده که از سال 1995 به بعد این بدترین آمار در بازی های خانگی برای چلسی بوده.

    فرناندو تورس طی 25 بازی موفق به زدن تنها سه گل برای چلسی شد در حالی که دمبا با خرید جدید چلسی طی چهار بازی  اخیرش برای چلسی این تعداد گل را به زده است.

    برای چلسی در این فصل 7 پنالتی گرفته شده که شش تای آن گل شده و از این حیث بیش از هر تیم دیگری بوده در حالی که تنها دو داور در لیگ برتر جزیره بیش از مارتین آتکینسون ، داور دیدار یکشنبه شب این بازی بیشتر اعلام پنالتی کرده اند.

    در این فصل لیگ برتر جزیره هیچ بازیکنی بیشتر از خوان ماتا (تصویر سمت راست ) با هشت پاس گل بیشتر پاس گل نداده.این مهاجم اسپانیایی همچنین 7 گل نیز به ثمر رسانده.

    چلسی بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر به دلیل فریب داور یا شیرجه (دایوینگ ) کارت زرد ( 5 ) دریافت کرده.

    آرسنال در این فصل از 21 بازی کمترین امتیاز  (34) را در لیگ برتر جزیره کسب کرده که این آمار برای آرسنال تحت هدایت آرسن ونگر بی سابقه بوده.

    هیچ تیمی در این فصل لیگ برتر جزیره بیش از آرسنال در بازی های خارج از خانه مالکیت توپ را در اختیار نداشته ( 59.8 درصد ) یا بیشترین آمار پاس های کوتاه (531) در هر بازی .

    درصد پیروزی های آرسنال بدون میکل آرتتا 14.28 درصد می باشد( یک پیروزی،سه تساوی و سه شکست ).

    آرسنال در این فصل لیگ برتر جزیره برابر تیم های پایتخت نشین تنها یک بار تن به شکست داده که مربوط به شکست 2-1 برابر چلسی در ورزشگاه امارات در ماه سپتامبر می شود.

    زمانی که فصل قبل آرسنال موفق شد با نتیحه 5-3 چلسی را در خانه  شکست دهد, به عنوان نخستین تیمی شناخته شد که توانسته در لیگ برتر جزیره و در استمفورد بریج پنج بار گلزنی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391 ا 12:53 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.