استقلالی ها آماده باش! پرواز به سوی قهرمانی با F24

 

فرزاد حاتمی استقلال 
سایت گل -گل که می زند دستها را باز می کند و به آنها زاویه می دهد. این یک شادی آشنا برای هواداران استقلال است؛ شادی فرزاد حاتمی . مهاجم جدیدی که در بازی ابومسلم یک بازی خیره کننده دیگر را به نمایش گذاشت.

فرزاد حاتمی دومین خرید نیم فصل استقلال بود. بازیکنی که تصور نمی‌شد حضورش در استقلال چندان هم کارساز باشد. اما حالا بعد از 5 بازی، او 5 گل وارد دروازه حریفان کرده است.

نمایش او از بازی سایپا شروع شد،‌ جایی که با یک ضربه سر شیرجه‌ای در جام حذفی حضور خود را در استقلال جشن گرفت. او سپس در بازی مقابل گهر و بعد از آن در مسابقه سخت سایپا در لیگ برای استقلال گل زد و دیروز هم دو گل دیگر به موجودی‌اش در استقلال اضافه کرد.

اگر به گل دوم حاتمی در بازی ابومسلم دقت کنید، از اعتماد به نفس او بیشتر درخواهید یافت. این بازیکن باروحیه، همان چیزی را دارد که امیر قلعه‌نویی می‌خواست و شاید در امین منوچهری نبود: محیط‌پذیری.

فرزاد حاتمی با سابقه بازی در راه‌آهن، سپاهان، لیگ آذربایجان و تراکتورسازی، آنقدر در این فوتبال بالا و پایین دیده که انگار سال‌هاست در استقلال بازی می‌کند. اینکه او تا کی به درخشش ادامه می‌دهد مشخص نیست. اما هواداران استقلال خیلی زود با حرکت هواپیمایی او بعد از گلزنی خو گرفته‌اند...

http://u.goal.com/245300/245321hp2.jpg

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391 ا 15:46 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.