یوونتوس2-1میلان/انتقام تلخ تورینی ها از روسونری

Mirko Vucinic celebrate his goal in Juventus-Ac Milan 

سایت گل – یوونتوس پس از 120 دقیقه مسابقه دشوار توانست میلان را در یک‌چهارم نهایی جام حذفی با نتیجه دو بر یک ببرد.

دو تیم بازی را جذاب آغاز کردند و استفان الشعراوی در همان دقیقه 6 گل اول را زد. کوین پرینس بواتنگ از سمت چپ گریخت و آن را ارسال کرد. جیامپائولو پاتزینی اجازه عبور توپ را داد و الشعراوی با ضربه‌ای خوب دروازه مارکو استوراری را گشود.

یوونتوس به سرعت گل تساوی را زد. فرانچسکو آچربی توپ را لو داد و سپس روی الساندرو ماتری خطا کرد. سباستین جووینکو پشت توپ ایستاد و ضربه ایستگاهی‌اش که در نقطه‌ای مناسب بود را با شوتی تماشایی وارد دروازه مارکو آملیا کرد.

 

جووینکو دقایقی بعد یک ضربه ایستگاهی عالی دیگر هم به دست آورد اما این بار آملیا ضربه او را دفع کرد. در اواخر نیمه اول هم فیلیپ مکسس خوش‌اقبال بود که روی بلوکه کردن راه استوراری کارت زرد دوم را نگرفت.

دو تیم در نیمه دوم محتاط شدند و موقعیت چندانی به دست نیاوردند. بازی با تساوی به وقت اضافی کشیده شد. یووه در همان دقیقه 95 به گل رسید. امانوئله جاکرینی حرکتی کرد که توپش در نهایت مقابل پای میرکو ووچینیچ افتاد و او از فاصله‌ای نزدیک دروازه حریف را باز کرد.

تیم ماسیمیلیانو آلگری به‌شدت تلاش کرد به بازی برگردد اما خط دفاعی یوونتوس و استوراری عالی بودند و میلان در نهایت از جام حذفی کنار رفت.

یوونتوس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی با لاتزیو دیدار خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391 ا 10:38 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.