گفتگو با دورگه ايراني- آلماني بوندسليگا2/ شروين رجبعلي‌فرد: اولين هدفم صعود با هرتابرلين است

 

FC Augsburg vs. Alemannia Aachen; Jan-Ingwer Callsen-Bracker & Shervin Radjabali-Fardi 

 

سايت گل- شروين رجبعلي‌فرد يكي ديگر از ايراني‌هاي دورگه‌اي است كه در فوتبال اروپا مشغول به فعاليت هستند. او در سن ۱۷ سالگی نخستین بازی‌اش را با پیراهن هرتابرلین انجام داد و تبدیل به یکی از جوان‌ترین بازیکنان تاریخ تیم شد که در یک دیدار حرفه‌ای برای تیم شهر برلین به میدان رفته‌اند. اما نرسیدن بازی به این بازیکن جوان موجب شد تا وی برای کسب تجربه بیشتر به مدت یک فصل راهی آلمانیا آخن شود.

اين مدافع چپ كه در آن زمان ۲۱ ساله بود در مدت حضورش عملکرد مناسبی در آلمانيا آخن داشت و در ۳۸ بازی برای تیمش دو گل نیز به ثمر رساند اما با بداقبالی در یکی از بازی‌ها از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و دوران حضور قرضی‌اش در این تیم بوندسلیگاي2 پایان یافت. این بازیکن دورگه ایرانی-آلمانی که از پدری ایرانی و مادری آلمانی متولد شده است حالا بعد از مدتی مصدومیت به میادین بازگشته و آماده بازی برای تیم هرتابرلین است.

خبر بازگشت این بازیکن جوان شاید برای کی‌روش هم مهم باشد زیرا پست دفاع چپ همواره نقطه ضعفی بزرگ برای تیم ملی بوده و مربی پرتغالی تا کنون از پولادی، حاج‌صفی و پژمان نوری در این پست استفاده کرده است که هیچ‌کدام دفاع چپ نیستند. براي آشنايي بيشترتان با اين بازيكن دورگه گفتگويي از او پيش روي شماست.

 

چند هفته‌ای است که به میادین بازگشته‌ای. نظرت در این باره چیست؟

احساس می‌کنم آماده‌ام و مطمئنا مشکلی از ناحیه زانوي مصدومم ندارم. ولی این را می‌دانم که هنوز 100 درصد آماده نیستم و هنوز ریتم خودم را به دست نیاورده‌ام. با آماده شدن در تعطیلات زمستان این عقب‌ماندگی و بخش ناتمام مصدومیت را به پایان می‌رسانم. من در حال حاضر خوب کار می‌کنم!

سال ۲۰۱۲ با مصدومیت شدید زانو برای تو همراه بود. این مصدومیت‌ها تا چه حد مي‌تواند سرعت رشد يك بازیکن جوان را کاهش دهد؟

البته این درست است که من تقریبا یک نیم‌فصل به دلیل مصدومیت بازی نکرده‌ام که قدمی رو به عقب برای من محسوب مي‌شود. مصدومیت بخشی از زندگی یک فوتبالیست حرفه‌ای است و باید با آن زندگی کرد. مصدومیت مرا عقب انداخت اما همچنین برای پیشرفت شخصی‌ام مفید بود.

تو به آخن رفتی و در آنجا بازی‌های زیادی انجام دادی و حالا به هرتا بازگشته‌ای. از اهدافت برای آینده بگو!

امسال برای همه ما تنها یک هدف وجود دارد و آن هم صعود به «بوندسلیگاي يك» است. از نظر شخصی هم می‌خواهم بازی‌های بیشتری برای تیم انجام دهم و توانایی‌هایم را به کادر فنی نشان دهم. این‌ها اهداف من برای ماه‌های آینده است.

اوضاع پیشرفت تیم را چگونه می‌بینی؟

همان‌طور كه مي‌دانيد ما در بالای جدول هستیم و من از این مسئله بسیار خوشحالم. همچنین ما بهترین بازیکنان را در بوندسلیگا۲ در اختیار داریم پس باید صعود کنیم.

اهدافت برای سال ۲۰۱۲ چیست؟

مي‌خواهم با هرتا به دسته يك صعود کنم و همیشه سالم بمانم و تا حد امکان هر چه بیشتر بازی کنم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391 ا 23:15 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.