قطری ها به دنبال دیوید بکام

 

FA Cup - West Ham United v Manchester United, David Beckham 
کهکشانیها-روزنامه بریتانیایی سان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که دیوید بکام پیشنهادی دو ساله را برای بازی کردن در لیگ ستاره های قطر دریافت کرده است.

این روزنامه در گزارشی از احتمال انتقال دیوید بکام به لیگ قطر گفته و دلیل آن را هم وسوسه های مالی فراوان از سوی قطری ها دانسته.

این ابراز تمایل از سوی یکی از منابع قطری تائید شده :« زمانی که بحث پیشنهادات مالی می رسد، قطر همیشه با فاصله زیادی برنده است. شخصیت های برجسته لیگ ستاره های قطر معتقدند که بکام شرایط لازم و ایده آلی برای جذب توجه دنیا به فوتبال قطر دارد.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس این منبع سرشناس که نخواست نامش فاش دهد ادامه داد:« تاثیرگذاری بکام در لیگ فوتبال آمریکا مورد بررسی قرار گرفته و قطری ها معتقدند که نمی توان برروی انجام چنین تحول مشابهی در قطر هیچ قیمتی گذاشت. دیوید بکام یکی از معدود فوتبالیست ها و شاید تنها فوتبالیستی باشد که منابع کافی برای فعال سازی مجدد فوتبال قطر را با خود دارد.»

بکام 37 ساله این روزها در انگلیس به دنبال یک خانه جدید است و وستهم سام آلاردیس و کوئینزپارک رنجرز هم برای جذب او ابراز تمایل کرده اند.او از تیم سابقش لس آنجلس گلکسی جدا شده و با وجود سن و سال بالایش، تیم های متعددی به دنبال جذب او هستند.

 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391 ا 23:12 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.