ویدیچ: پیدا کردن جانشین برای سرالکس آسان نیست

فرگوسن که 10 روز قبل 71 ساله شد، بیست و ششمین فصل حضورش در الدترافورد را سپری می کند اما گفته می شود این فصل، آخرین فصل حضور او خواهد بود و شایعات زیادی در مورد جانشین او وجود دارد.
ویدیچ در گفتگو با نشریه فور فور تو گفت:" پیدا کردن جانشین برای او دشوار است. سیاست باشگاه بر ثبات است؛ بعضی از بازیکنان 10 سال است که با فرگوسن کار می کنند.

ما همچنان می خواهیم به این ثبات ادامه بدهیم. پیدا کردن جانشین برای فرگوسن یک چالش بزرگ برای باشگاه است؛ برای مربی جدید هم نشستن روی صندلی فرگوسن آسان نیست اما او از حمایت باشگاه و هواداران برخوردار است و ما هم هر کاری لازم باشد برای موفقیت او انجام می دهیم."

از پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو به عنوان گزینه های جانشینی فرگوسن نام برده می شود اما ویدیچ تاکید کرد که بازیکنان منچستریونایتد اطلاعی در این مورد ندارند.

" نمی دانم چه کسی سرمربی بعدی است. فرگوسن هنوز خیلی خوب کار می کند؛ پس ما دلیلی برای صحبت در این مورد نداریم."

این مدافع صربستانی همچنین اعلام کرد که دوست دارد روزی وارد دنیای مربیگری شود:" من دوست دارم روزی مربی شوم. من چند کلاس مربیگری را پشت سر گذاشتم و دوست دارم روزی مربیگری کنم اما در حال حاضر یک فوتبالیست هستم."

 

 

 

Vidic 
سایت گل- نمانیا ویدیچ، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه کار دشواری برای پیدا کردن جانشینی برای سرالکس فرگوسن دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391 ا 15:34 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.