بانوی پیر در مقابل روسونری ها/دیدار انتقامی

 

Milan celebrating 
ترکیب احتمالی


یوونتوس

Storari
Barzagli, Bonucci, Caceres
L'steiner, Vidal, Pirlo, Pogba, Peluso
Vucinic, Giovinco

 
 میلان

Amelia
 De Sciglio, Mexes, Acerbi, Constant
Montolivo, Ambrosini, Emanuelson
Boateng
Bojan, El Shaarawy


سایت گل-با شروع سال 2013 میلادی یوونتوس در نخستین گام خود برابر سمپدوریا متحمل سومین شکست فصل خود در سری آ ایتالیا شد هر چند که دیگر تیم های بالانشین سری آ ,اینتر,رم,فیورنتینا نیز تن به شکست دادند تا بهترین فرصت کاهش فاصله با صدر جدول برای روسونری مهیا شود ؛چرا که میلان موفق به یک پیروزی ارزشمند برابر سیه نا در نخستین بازی سال 2013 شد .بنابراین میلانی ها در بازی چهارشنبه شب از مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا امیدوار هستند بتوانند همچنان به شروع خوب خود در سال جدید میلادی ادامه بدهند.

این دیدار از مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا میان این دو تیم در شرایطی برگزار می شود که هر دو  باشگاه مجبور هستند تا برای این بازی تغییراتی در ترکیب اصلی تیم خود انجام دهند.

از طرفی بینکونری در تلاش هستند تا شکست اخیر خانگی خود برابر سمپدوریا که به تازگی از سری بی به سری آ ایتالیا صعود کرده را جبران کنند و در سوی دیگر میلان با پیشروی در جدول رده بندی سری آ امیدوار است تا کسب نتیجه مطلوب برابر بانوی پیر ،همچنان به شروع خوب خود در سال 2013 ادامه بدهد.

ماکس آلگری سرمربی 45 ساله روسونری، چهارشنبه شب فیلیپ مکسس را پس از سپری کردن محرومیتش بار دیگر در اختیار خواهد داشت و با این اوصاف ماتیا دیشیلیو می تواند به پست تخصصی خود در سمت راست خط دفاعی بازگردد.فرانچسکو آچربی با توجه به مصدومیت بونرا,یپس و زاپاتا می تواند همچنان در قلب خط دفاعی تیمش قرار بگیرد در حالی که  ممکن است از کوین کونستانت به جای ایگناتسیو آباته در سمت چپ خط دفاعی استفاده شود.

در خط میانی به ماسیمو آمبروزینی یا آنتونیو نوچرینو برای این بازی استراحت داده می شود ,بنابراین اوربی امانوئلوسون جایگزین یکی از این دو در خط میانی خواهد شد در حالی که بویان کرکیچ پس از درخشش در بازی اخیر برابر سیه نا به احتمال فراوان در بازی چهارشنبه شب به جای پاتزینی از ابتدا بازی خواهد کرد.

در سوی دیگر برای یوونتوس ظاهرا همچنان به مانند سال گذشته در این رقابت ها از مارکو استوراری به جای بوفون در درون دروازه استفاده می شود.

جورجو کیه لینی ,مصدوم و به این بازی نخواهد رسید و ظاهرا فدریکو پلوسو جای خالی او را در دفاع سه نفره بانوی پیر پر خواهد کرد یا آنتونیو کنته ترجیح می دهد از مارتین کاسرس در مرکز خط دفاعی تیمش  استفاده و در عوض پلوسو نیز به عنوان بال کناری به میدان برود.

مصدومیت کلودیو مارکیسیو آنطور که در ابتدا به نظر می رسد چندان جدی نیست اما ظاهرا پوگبا چهارشنبه شب این فرصت را خواهد داشت تا آنتونیو کنته را با درخشش خود تحت تاثیر قرار بدهد. و در پایان آرتورو ویدال که به دلیل مصدومیت بازی یکشنبه شب یوونتوس را از دست داد انتظار میر ود تا برای این بازی به ترکیب تیمش بازگردد.


  آیا می دانستید؟
  • مارتین کاسرس (تصویر سمت راست ) در فصل گذشته این رقابت ها با دو گل پیروزی بخش خود در دور رفت مرحله نیمه نهایی برابر میلان به تیمش کمک کرد تا از سد میلان عبور کند ؛چرا که دیدار برگشت این دو تیم در تورین با تساوی 2-2 به پایان رسید اما یوونتوس در نهایت به لطف دو گل زده مارتین کاسرس در سن سیرو موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4-3 به فینال کوپا ایتالیا برسد.
  • یوونتوس در کنار رم با کسب 9 عنوان قهرمانی پر افتخارترین تیم ها در این رقابت ها هستند اما یوونتوس از سال 1995 به بعد هرگز موفق به کسب این جام نشده در حالی که آنها فصل گذشته در فینال این رقابت ها برابر ناپولی تن به شکست دادند.
  • بزرگترین برد یوونتوس برابر میلان حدود 87 سال پیش به پیروزی 8-2 فصل 27-1926   بازمیگردد.
  • آخرین باری که میلان موفق شد برابر یوونتوس در یک تک بازی سه گل بزند به پیروزی 3-0 ماه می سال 2010 در سری آ بازمیگردد,زمانی که میلان موفق شد در آن فصل یوونتوس را با دو نتیجه مشابه 3-0 در سری آ دبل کند.
  • میلانی ها همچنین در این فصل از رقابت ها موفق شدند در ماه نوامبر گذشته یوونتوس را با نتیجه 1-0 شکست بدهند.این پیروزی شروعی برای چهار برد متوالی شاگردان ماکس آلگری در این فصل سری آ بود.
  • میلان موفق شد در مرحله گذشته به لطف گل های ماریو یپس,ام بایه نیانگ و پاتزینی رجینا تیم دسته دومی ایتالیا را با شکست روبرو کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391 ا 11:26 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.