شیرها یک گام تا دریدن لیگ کاپ

 

FA Cup - Southampton v Chelsea, Demba Ba 
ترکیب احتمالی

چلسی

Turnbull
Azpilicueta, Cahill, Ivanovic, Bertrand
Lampard, Ramires
Mata, Oscar, Hazard
Ba
سوانسی

Vorm
Rangel, Chico, Williams, Davies
Britton, Ki
Dyer, De Guzman, Routledge
Graham

سایت گل-رافا بنیتس سرمربی موقت چلسی برای این بازی ظاهرا مجبور است بدون پتر چک مصدوم ,دروازه بان اصلی خود تیمش را برابر سوانسی به میدان بفرستد در حالی که یوسی بنایون شاگرد سابق رافا بتیس در لیورپول نیز نمی تواند در بازی چهارشنبه شب به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو چلسی را همراهی کند.

بسیار بعید است کهجان تری مدافع و کاپیتان چلسی  به بازی چهارشنبه شب برابر سوانسی از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ برسد و اوریول رومئو نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو همچنان مصدوم و دسترس نیست.

ویکتور موسس و جان اوبی میکل از جمله بازیکنانی هستند که در این بازی حضور نخواهند داشت.این دو بازیکن نیجریه ای پس از شکست شنبه شب برابر ساوتهمپتون در آستانه جام ملت های آفریقا راهی اردوی تیم ملی کشورشان نیجریه شدند.

در سوی دیگر برای سوانسی نیل تیلور تنها بازیکن مصدوم این تیم در آستانه بازی برابر چلسی است. هر چند که مایکل لادروپ سرمربی قو ها در آستانه بازی حساس هفته آینده برابر اورتون ممکن است برای این بازی به میچو مهاجم کلیدی و اصلی تیمش استراحت بدهد.

  آیا می دانستید؟
  • چلسی از 13 بازی که تحت هدایت رافا بنیتس به میدان رفته تنها در یک بازی بیش از یک گل دریافت کرده.آنها همچنین 11 بار در 21 بازی تحت هدایت روبرتو دی متئو بیش از یک گل دریافت کرده بودند
  • چلسی در چهار بازی اخیرش در جام های داخلی انگلیس ( اف ای کاپ و لیگ کاپ ) کمتر از 5 گل نزده و در مجموع این 4 بازی، آنها 21 گل به ثمر رسانده اند. 
  • آمار گلزنی سوانسی در بازی های لیگ کاپ این فصل شان قابل توجه بوده,آنها در تمامی سه بازی این رقابت ها میانگین زدن 2.5 گل در هر بازی را داشته اند. 
  • در حالی که 100 سال از تاسیس این باشگاه می گذرد این باشگاه ولزی هرگز پیش از این نتوانسته بود از دور چهارم لیگ کاپ به دور بعد کند اما در حال حاضر آنها در جمع چهار تیم پایانی این رقابت ها قرار گرفته اند و شانس رسیدن به فینال لیگ کاپ را نیز دارند. 
  • بالاترین رتبه ای که سوانسی در تاریخ باشگاه خود تجربه کرده قرار گرفتن در رده ششم جدول در سال 1982 بوده و در مقابل مایکل لادروپ (تصویر سمت راست ) مربی حال حاضر سوانسی سابقه هفت بار قرار گرفتن در رتبه اول در چهار کشور مختلف را دارد. 
  • سوانسی در 5 بازی اخیرش در مجموع رقابت ها شکست نخورده و چلسی در 5 بازی اخیرش در مجموع رقابت ها تنها یک بار تن به شکست داده و اگر مجموع این بازی ها را در نظر بگیریم روی هم در 10 بازی اخیر این دو تیم تنها یک بار طعم شکست را تجربه کرده اند.  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391 ا 11:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.