گفتگو با مورینیو (2): مسئولیت اتفاقات خوب و بد را می پذیرم؛ سوسیداد با آزادی روانی بیشتری بازی می کن


Iker Casillas Xabi Alonso Jose Mourinho

کهکشانیها- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید در کنفرانس خبری عصر شنبه اش با خبرنگاران صحبت کرد و  از احتمال حضور کاسیاس در درون دروازه تیم مادریدی گفت.

آقای خاص در این کنفرانس خبری که قبل از بازی امشب رئال مقابل رئال سوسیداد برگزار شد، از مسائل مختلفی صحبت کرد. از شما دعوت می کنیم تا بخش دوم این گفتگوی دو قسمتی را در اینجا مطالعه کنید

*چالشها برای سال 2013: چالشی که من مشخص کرده ام، تلاش برای برد در تک تک بازیهاست. در هر بازی ای که به پیروزی نرسیم، این یک ناامیدی برای ماست و نشانه اینکه همیشه باید بهتر شد. من دوست ندارم که در منطقه امن و ایمن خونسرد به کارمان ادامه دهیم. من هیچ وقت راحت و خونسرد نیستم؛ وقتی که به نتایج مطلوب نمی رسیم که دیگر هیچ... می خواهم این هفته برای تلاش در مسیر مخفی کردن محدودیت هایی که داریم حرکت کنیم. می دانم که کار سختی است؛ چون تیم حریف ما در شرایطی کاملا متفاوت است ؛ آنها نتایجی می گیرند که فراتر از سطح توقعات بوده و نتایج ما پائین تر از سطح توقعات است.در نهایت درپایان فصل اوضاع را بررسی می کنیم و اینجا آماده ایم که مسئولیت اتفاق های خوب و بد را بپذیریم.

 

*رئال سوسیداد: سوسیداد تیمی است که در محدوده خطر نیست و این آزادی روانی به آنها کمک می کند تا شادتر و طبیعی تر و با فشار کمتری بازی کنند. اطمینان و اعتماد به نفس در تیم  های فوتبال خیلی مهم است. تیمی که این اعتماد به نفس را داشته باشد، یک گام جلوتر از حریف می گذارد. به علاوه آنها برای این بازی نه بازیکن محروم دارندو نه مصدوم و در بهترین شرایط بازی شان و بهترین شرایط از نظر روانی هستند. ولی ما باید ببریم. می دانیم که این مسئولیت بر دوش ماست و با وجودی که در ساخت و ساز تیممان با محدودیت هایی مواجه هستیم، مطمئنم که بازیکنانم با تمام توان بازی می کنند. مدافعان تیم، مدتهاست درکنار هم بازی می کنند و بازی خوبی را انجام می دهند؛ البته با حمایت سایر بازیکنان تیم؛ چون مهمترین نکته خواستن است و از نظر من این تیم می خواهد که موفق باشد

* مراسم توپ طلا در روز دوشنبه و در شهر زوریخ: من به این مراسم نمی روم؛ باید کار کنم. روز 4شنبه بازی مهمی در جام حذفی داریم. دراین مراسم شرکت نخواهم کرد.

* تیم پزشکی: این کادر فنی نیست که درمورد شرایط بازیکنان صحبت می کند.اگر کادر پزشکی بخواهد هرکاری که می خواهد انجام دهد هم از نظر من مشکلی نیست.

* صحبت های اخیر راموس که گفته باید بیش از این توان بگذاریم:نمی خواهم درمورد هیچ چیزی نظر بدهم. بازیکنان حرف می زنند و اگر حرف می زنند به این خاطر است که ما می خواهیم آنها حرف بزنند و با آزادی تمام نظراتشان را ابراز کنند. من درمورد صحبت های او نظری نمی دهم.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391 ا 14:38 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.