Cristiano Ronaldo - Real Madrid

سایت گل- کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، سفیر جدید بین المللی «نجات کودکان» در سال 2013 خواهد بود. این ارگان برای مبارزه با گرسنگی و چاقی کودکان با تکیه بر تشویق کودکان به ورزش و تغذیه سالم تلاش خواهد کرد.  خود رونالدو در این باره توضیح می دهد:« زمانی که فهمیدم که از هر هفت کودک در سرتاسر دنیا یک کوتاه با شکمی گرسنه به رختخواب می رود، همه شب ها به همکاری با چنین ارگانی فکر می کنم.» ستاره رئال مادرید که خودش دارای یک پسر بچه دو ساله به نام کریستیانو رونالدو جونیور است، در ادامه صحبت هایش گفت:« این افتخار بزرگی است که با بنیاد «نجات کودکان» به همکاری می پردازم.»

 

ستاره پرتغالی ادامه داد:« می خواهم با این بنیاد همکاری کنم تا مطمئن شوم که پدران کمتری مجبور هستند تا برای تهیه غذای مناسب برای فرزندانشان مبارزه کنند. به علاوه می خواهم به جوانان انگیزه بدهم تا از خانه هایشان خارج شوند، فعال باشند و سلامت زندگی کنند. خود من به عنوان یک پدر می دانم که مهم این است که به پسر دوساله ام ازهمان ابتدا زندگی سالمی را بدهم و می خواهم که تمام دختربچه ها و پسربچه ها هم این فرصت را داشته باشند.»

کاپیتان تیم ملی پرتغال بدین ترتیب به سفرای سرشناس «نجات کودکان» از جمله بازیگرانی مثل جنیفر کونلی، جنیفر گارنر و جولیان مور پیوست تا در راستای محقق کردن اهداف این ارگان گام بردارد و از این پس از صدا و تصویرش برای پیش برد اهداف این بنیاد استفاده خواهد شد. آلبرتو سوترس، مدیر بنیاد «نجات کودکان» در این باره گفت:« واقعا خوشحالیم که یک بازیکن تا این بزرگ با ما کار می کند. خیلی از دختر بچه ها و پسربچه های دنیا کریستیانو را به عنوان الگویی برای خودشان و برای داشتن یک زندگی سالم و حفظ آمادگی فیزیکی شان می دانند.»

طبق اعلام این بنیاد، سال گذشته بنیاد« نجات کودکان» بیش از 85 میلیون دختر بچه و پسربچه را در بیش از 120 کشور دنیا تحت پوشش برنامه هایی برای کاهش گرسنگی در کودکان به کمک اعضای خانواده شان و برای فراهم کردن نیازهای اصلی غذایی فرزندان قرار داده است.  به علاوه این بنیاد همچنین برای افزایش دسترسی کودکان به فعالیت های مناسب فیزیکی و ورزشی و  گسترش دانش تغذیه و مواد غذایی سالم برای جلوگیری از چاقی مفرط در کودکان تلاش می کند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 دی 1391 ا 16:51 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.