کوپا:رئال مادرید هنوز یک سرو گردن بالاتر از بارساست


Raymond Kopa and teammate Alfredo Di Stefano pose after Real Madrid's victory over Fiorentina in 1957 - the second successive year the Spanish giants won the competition. Los Blancos would go on to win the competition a record five times in succession

و درصحبت هایی به وب سایت رسمی فیفا گفت:« رئال مادرید هنوز یک سر و گردن بالاتر از بارسلوناست. من فکر می کنم که بارسا باید چند سال دیگر صبر کند تا بتواند با افتخارات رئال مادرید برابری کند. البته باید بگویم که کاتالونیایی ها در حال حاضر فوتبال بهتری را ارائه می کنند ولی با این وجود، این موضوع مانع از فصل رویایی پارسال رئال مادرید نشد. درحال حاضر اوضاع برای ما خیلی خوب پیش نمی رود. 16 امتیاز فاصله میان دو تیم خیلی زیاد است.»

سایت گل- ریموند کوپا، ستاره سابق رئال مادرید که در طول سالهای 1956 تا 1959 پیراهن کهکشانی ها را برتن می کرد براین باور است که اگر بارسلونا می خواهد با افتخارات کسب شده  توسط رئال مادرید برابری کند، باید بیش از پیش تلاش کند و در صحبت هایی یادآوری کرده که سبک فوتبالی بارسا جذاب تر است.

این درحالی است که بارسلونا در حال حاضر تیم صدرنشین لالیگاست و 16 امتیاز با رئال رده دومی فاصله دارد. با این وجود کوپا براین باور است که آبی اناری ها هنوزبا افتخارات کهکشانی ها برابری نکرده اند.

این اسطوره فرانسوی در عین حال به این نکته اشاره کرد که رئالی او که در دهه 1950 در آن توپ می زد، دست کم به خوبی این بارسا بوده است:« من می توانم به شما بگویم که رئال مادرید در زمان ما دست کم به خوبی این بارسلونا بود. من در طول سه سال حضورم در رئال مادرید تنها یک بار شکست خوردیم. در آن زمان باخت در یک بازی، بدترین شرایط ممکن برای ما بود.چون این باخت، شکست 0-1 مقابل اتلتیکو بود. ولی صادقانه می گویم که ما تیمی شکست ناپذیر بودیم.»

رئال مادرید در حال حاضر تیم سوم جدول لالیگاست.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 دی 1391 ا 9:52 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.