خبر رسمی: دمبا با به چلسی پیوست


Demba Ba Chelsea

سایت گل- سران باشگاه چلسی از خرید دمبا با، مهاجم باشگاه نیوکاسل خبر دادند. دمبا با با قراردادی سه سال و نیمه به استمفورد بریج پیوسته است.

این درحالی است که سران چلسی از اعلام رقم دقیق این انتقال خبری نداده اند ولی به نظر می رسد که آنها حاضر به پرداخت 7 میلیون پوند رقم ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او شده اند .

بای 27 ساله فصل گذشته با به ثمر رساندن 16 گل در تمامی تورنمنت ها، آقای گل نیوکاسل لقب گرفت و تا به اینجای رقابت ها نیز با زدن 13 گل ، برترین گلزن این فصل نیوکاسل بود.

بعد از نهایی شدن این انتقال با در گفتگو با وب سایت رسمی این باشگاه گفت:« اینجا بودن حس خوبی است . من واقعا خوشحالم  و احساس غرور می کنم. این انتقال چه برای من و چه برای نیوکاسل مهم بود. تکیلف آینده ام روشن شد و الان می توانیم به جلو حرکت کنیم.الان سران نیوکاسل یک ماه تمام زمان دارند تا یک بازیکن جدید بخرند و برای من هم هر چه این انتقال زودتر انجام می شد، بهتر بود. الان باید با شرایط دراینجا کنار بیایم.»

دمبا با ادامه داد:« زمانی که تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپاست تو را می خواهد، تصمیم گیری خیلی ساده است. چلسی تیم بزرگی است و همین موضوع درتصمیم گیری من نقش پررنگی داشت. تصمیم گیری در این بار ه سخت نبود.»

این بازیکن سنگالی پیراهن شماره 29 چلسی را می پوشد و قادر خواهد بود تا در دیدار شنبه شب چلسی در اف ای کاپ مقابل ساوثهمپتون به زمین برود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 دی 1391 ا 17:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.