فالکائو در راه رئال/آینده ی بنزما و هیگوآین در خطر

falcao_junto_a_florentino.jpg

 انریکه سرسو رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید در صحبت هایی که درجایگاه ویژه باشگاه بیسنته کالدرون برزبان آورده، از توافق رادامل فالکائو با باشگاه رئال مادرید خبر داده. او روز گذشته در گفتگو با برنامه پونتو پلوتا این خبر را اعلام کرده.

طبق این گزارش که روزنامه مادریدی آ.اس به بازتاب آن پرداخته، این توافقات در طول بازی خانگی اخیر اتلتیکومادرید مقابل سلتا ویگو به دست آمده. در جریان این دیدار، انریکه سرسو در جایگاه ویژه ورزشگاه بیسنته کالدرون مشغول صحبت با یکی از میهمانان تیمش بود. او از سرسو درمورد آینده فالکائو سوال کرده و سرسو در پاسخ گفته:« فالکائو مدتی است که پیش قراردادی را با رئال امضا کرده.»

به علاوه جوزپ پدررول، مجری و تدوین کننده این برنامه پیش از این هم از گفتگویی که در جریان مراسم اهدای جوایز سالانه روزنامه آ.اس میان فلورنتینو پرس و سرسو انجام شده بود پرده برداشته بود. این در حالی است که فالکائو چند روز پیش و دریکی از کنفرانس های خبری اش در دوبی اعلام کرده بود که از حضور در اتلتیکو احساس خوشبختی می کند ولی اعلام کرده بود که نمی تواند در مورد فراتر از ماه ژوئن صحبت کند. به علاوه میگل آنخل مارین، یکی ازمدیران بلند پایه اتلتیکومادرید هم در صحبت هایی درمورد مهاجم کلمبیایی تیمش گفت:« فالکائو این حق را دارد که درمورد اینده اش تصمیم گیری کند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 دی 1391 ا 12:39 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.