گفتگو با رونالدو: درسال 2013 بهترین بازیهایم را خواهید دید؛ احساساتم درمورد بازی با یونایتد،متناق


Cristiano Ronaldo

کریستیانو رونالدو روز 4شنبه در کنفرانسی خبری شرکت کرد. این کنفرانس خبری بعداز برگزاری جلسه تمرینی رئال برگزار شد و طی آن رونالدو اعلام کرد که نگران تمدید قراردادش با رئال نیست. او اعلام کرد که از  حضور در رئال راضی و خوشحال است و محبت هواداران را لمس می کند

متن صحبت های رونالدو به نقل از آ.اس را در دو قسمت برایتان آماده کرده ایم. با ما باشید:

*شرایط در باشگاه: من حس خیلی خوبی دارم مطمئنم که امسال خیلی بهتر از سال قبل خواهیم بود. من حس خوبی دارم و امیدوارم بتوانم بهترین نمایشهای ممکن را به اجرا بگذارم؛ مثل همیشه و بتوانم به مراتب بهتر از سال قبل باشم.

*تمدید قرارداد: درمورد این موضوع به اندازه کافی صحبت شده. من دیگر بیشتر از این راجع به تمدید قراردادم صحبت نمی کنم. الان این موضوع، مهمترین موضوع پیش رو نیست. مهم این است ه بتوانیم در بازیهای بعدی به پیروزی برسیم. ما در حال نبرد برای کسب قهرمانی در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری هستیم و تا پایان فصل صحبت کردن درمورد قرارداد من اهمیتی ندارد. مهمترین نکته این است که همه ما درکنار هم باشیم.

* هواداران: در این شرایط احساس خیلی بهتری نسبت به هواداران دارم؛ نه فقط در داخل برنابئو،که همیشه واقعا از حضورشان لذت برده ام؛ بلکه در خارج از ورزشگاه هم همین طور. آنها به من محبت زیادی دارند. هوادارانی که دور از ما هستند نیز من کاملا احساسشان می کنم و به همین خاطر احساس خوشبختی می کنم و می خواهم پاسخ این محبت ها را به بهترین نحو ممکن بدهم: باید بهتر بازی کنم و بهترین نمایش ممکن را با این پیراهن به نمایش بگذارم و برای کمک کردن به رئال مادرید در اوج باشم

*رئال مادرید: ما می خواهیم سال نو را بی عیب و نقص و خیلی خوب شروع کنیم. می دانیم که باید به بهترین نحو ممکن کار را شروع کنیم. ما بازی اولمان را در خانه برگزار می کنیم؛ مدعی برد هستیم و می خواهیم شروع خوبی در سال جدید داشته باشیم.

*منچستریونایتد: من احساس دوستانه و محبت زیادی در مورد منچستریها دارم. منچسترتیمی است که نقش پررنگی در کارنامه ورزشی ام داشته. آنها مرا خوب می شناسند و من هم دوستان زیادی در آنجا دارم؛ افرادی که در قلب من جایگاه ویژه ای دارند. ولی الان من از رنگهای پرچم رئال مادرید دفاع می کنم. کمی احساس ناراحتی می کنم و تناقض زیادی در احساساتم می بینم ولی می خواهم ببریم و می خواهم در آن بازی بهترین نمایش ممکن را به اجرا گذاشته و به گل برسم.

foton


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 14 دی 1391 ا 22:20 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.