منچسترسیتی 3-0 استوک: بدون لغزش به دنبال شیاطین


EPL - Manchester City v Stoke City, Sergio Aguero

سایت گل- منچسترسیتی با پیروزی 3-0 مقابل استوک، همچنان در فاصله 7 امتیازی منچستریونایتد، در رتبه دوم جدول لیگ برتر باقی ماند.

در این دیدار مانچینی بعد از یک ماه، از جولین لسکات در کنار کمپانی در ترکیب اصلی استفاده کرد؛ جیمز میلنر نیز جای سمیر نصری محروم را در ترکیب اصلی گرفت.

تیم میزبان در سراسر نیمه اول تیم برتر میدان بود و پیش از اینکه بتوانند در دقیقه 43 به گل اول بازی برسند، موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادند. روی یکی از موقعیت ها، گرت بری با ضربه ای زیبا دروازه استوک را تهدید کرد اما شوت از بالای دروازه آسمیر بگوویچ به بیرون رفت.

سرانجام در فاصله دو دقیقه تا پایان نیمه اول، پابلو سابالتا دومین گل این فصل خود را به ثمر رساند. همکاری سابالتا و میلنر و سانتر این ملی پوش انگلیسی، با دفع ناقص بگوویچ همراه شد و در نهایت سابالتا با شوتی محکم دروازه استوک را باز کرد تا نیمه اول با پیروزی 1-0 سیتی به پایان برسد.

 نیمه دوم هم با برتری سیتی آغاز شد واین بار خیلی زود توسط ژکو به گل رسیدند. شوت آگوئرو، یک موقعیت خوب را در اختیار ستاره بوسنیایی قرار داد و او سومین گلش را در این هفته برای سیتی به ثمر رساند.  

در دقیقه 74 خطای انزونزی روی داوید سیلوا، یک ضربه پنالتی را برای سیتی به ارمغان آورد که آگوئرو آن را به گل سوم تیمش را تبدیل کرد و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 14 دی 1391 ا 12:55 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.