پیش بازی چلسی - کوئینز پارک رنجرز : آبی ها میزبان تیم قعرجدولی ردنپ


EPL; Rafael Benitez; Eden Hazard; Everton v Chelsea
Getty Images

ترکیب احتمالی

 
چلسی

Turnbull
Ivanovic, Cahill , David Luiz, Cole
Ramires, Mikel
Moses, Oscar, Marin
Torres

 
کوئینزپارک رنجرز

Julio Cesar
Onuoha, Ferdinand, Nelsen, Traore
Mbia, Derry
Mackie, Taarabt, Wright-Phillips
Cisse


سایت گل-رافا بنیتس سرمربی موقت چلسی در آستانه بازی برابر کوئینز پارک رنجرز ظاهرا در ترکیب خود چندین تغییر ایجاد خواهد کرد,بنابراین انتظار میرود تا از اسکار و ویکتور موسس از ابتدا در ترکیب استفاده شود.

حضور پتر چک به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا در جریان پیروزی اخیر برابر اورتون در حال حاضر برای این بازی مشخص نیست و در صورتی که او نتواند به این بازی برسد روس ترامبل جایگزین او در درون دروازه خواهد شد.

در خط دفاعی بسیار بعید است که جان تری کاپیتان آبی ها بتواند به بازی چهارشنبه شب برابر کوئینز پارک رنجرز برسد در حالی که اوریول رومئو به دلیل مصدومیت از همراهی تیمش تا پایان فصل محروم است.

در سوی دیگر هری ردنپ سرمربی کوئینز پارک رنجرز ممکن است پس از شکست سنگین برابر لیورپول تغییراتی در ترکیب تیمش انجام بدهد و احتمالا شان دری به قلب خط میانی تیمش بازمی گردد اما این سرمربی کهنه کار انگلیسی مجبور است بدون بابی زامورا مهاجم و اندی جانسون به دلیل مصدومیت به مصاف چلسی برود در حالی که پارک جی سونگ و بوسینگوا ظاهرا به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.


  آیا می دانستید؟

  • چلسی از هشت بازی اخیرش در مجموع رقابت ها در هفت بازی موفق به کسب پیروزی شده و تنها شکست آنها در طی این هشت بازی توسط کوریانتس برزیل در فینال جام باشگاه های جهان رقم خورد.
  • فرانک لمپارد (تصویر سمت راست ) پس از زدن دو گل در بازی اخیرش برابر اورتون در حال حاضر تنها یک گل تا بهترین گلزن تاریخ باشگاه (کری دیکسون ) فاصله دارد.این هافبک انگلیسی تا این لحظه 192 گل به ثمر رسانده.
  • خوان ماتا (تصویر سمت راست ) در 16 بازی که در این فصل لیگ برتر جزیره به میدان رفته با گل ها و پاس گل های خود در مجموع 14 گل برای تیمش فراهم کرده .(7 گل و 7 پاس گل ).

  • کوئینز پارک رنجرز از 20 بازی این فصل لیگ برتر جزیره تنها 10 امتیاز کسب کرده و در کل 14 تیمی که پس از انجام این تعداد بازی در لیگ برتر جزیره تنها 10 امتیاز  کسب کرده بودند ، در نهایت به دسته پایین تر این رقابت ها سقوط کرده اند
  • کوئینز پارک رنجرز پس از بازگشت به لیگ برتر جزیره  در چهار بازی در این فصل در همان نیمه نخست 3 گل از حریفان لیگ برتری خود دریافت کرده. 
  • شاگردان هری رد نپ از آگوست 2011 به بعد تا این لحظه 11 کارت قرمز در لیگ برتر جزیره دریافت کرده اند که از این حیث چهار تا بیشتر از منچستر سیتی که نزدیک به این آمار است بوده. 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 دی 1391 ا 15:49 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.