پیش بازی سیتی - استوک :آزمایشی سخت در انتظار پسران مانچو!


Thaipreview EPL

ترکیب احتمالی

 
منچسترسیتی

Hart
Zabaleta, Kompany, Nastasic, Clichy
Milner, Garcia, Yaya Toure, Silva
Dzeko, Aguero
 
استوک سیتی

Begovic
Cameron, Huth, Shawcross, Wilkinson
Whelan, Adam
Kightly, Walters, Etherington
Jones

سایت گل-در آستانه بازی سه شنبه شب برابر استوک سیتی الکساندر کولاروف ,مایکون و جک رودول همگی مصدوم و در این بازی حضور نخواهند داشت با این حساب که زمان بازگشت آنها به میادین هنوز مشخص نیست.

سمیر نصری به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم در پیروزی
4-3 اخیر تیمش  برابر نورویچ سیتی در حال حاضر به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را در بازی سه شنبه شب همراهی کند در حالی که میکا ریچاردز دست کم تا فوریه آینده در دسترس نیست.

ماریو بالوتلی که ظاهرا از بیماری خود بهبود یافته می تواند در روز بازی به ترکیب تیمش بازگردد اما مشخص نیست که از این ملی پوش ایتالیایی در بازی برابر استوک سیتی از ابتدا در ترکیب استفاده خواهد شد یا نه.

در سوی دیگر برای استوک سیتی,روری دلاپ و مارک ویلسون به دلیل مصدومیت نمی توانند تیمشان را در بازی برابر منچستر سیتی همراهی کنند در حالی که ان زونزی به دلیل دریافت کارت قرمز در جریان تساوی 3-3 اخیر برابر ساوت همپتون به دلیل محرومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.

و ظاهرا این موضوع  به معنای استفاده از زوج چارلی آدام در کنار گلن ویلان در خط میانی است. در سمت راست خط دفاعی با توجه به محرومیت رایان شاتون به دلیل دریافت پنج کارت زرد در لیگ برتر جزیره احتمالا از گیوف کامرون استفاده خواهد شد.


  آیا می دانستید؟

  • دو دیدار اخیر این دو تیم در ورزشگاه خانگی استوک سیتی با نتیجه مشابه 1-1 به پایان رسیده  اما با این اوصاف منچستر سیتی نیز در دو مصاف اخیر خانگی خود برابر استوک سیتی در ورزشگاه اتحاد به پیروزی مشابه 3-0 دست یافته است.
  • سیتی از 20 بازی این فصل لیگ برتر جزیره تنها در 3 بازی موفق به گلزنی نشده.
  • شاگردان روبرتو مانچینی با متحمل شدن سه شکست در مجموع رقابت ها و یک تساوی, ماه دسامبر نسبتا فاجعه واری را سپری کرده اند اما آنها همچنان در این ماه (دسامبر ) در سه بازی لیگ برتر جزیره  به پیروزی رسیده اند.
  • سیتی در هفت بازی اخیرش تنها یک بار آن هم برابر ردینگ که با پیروزی خانگی 1-0 پشت سر گذاشت موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد.
  • ادین ژکو (تصویر سمت راست ) پس از دو گلی که در بازی اخیر تیمش برابر نورویچ سیتی زد,هشتمین گل این فصلش را در لیگ برتر جزیره به ثمر رساند که یک گل بیشتر از دو مهاجم دیگر منچستر سیتی (آگوئرو و کارلوس تبس ) که زمان بیشتری نیز نسبت به او بازی کرده اند می باشد.
  • استوک با دریافت تنها 17 گل در 20 بازی کمترین گل را در این فصل لیگ برتر جزیره  دریافت کرده که از این حیث بهترین عملکرد خط دفاعی را در بین تیم های دیگر  لیگ برتر جزیره تا هفته بیستم این رقابت ها دارند.
  • استوک سیتی موفق شده تا در سه بازی اخیر خارج از خانه خود دروازه اش را بسته نگه دارد -( پیروزی 1-0 برابر وستبروم , تساوی 0-0 برابر استون ویلا و تاتنهام ).
  • در 9 باری که این دو تیم در لیگ برتر جزیره به دیدار یکدیگر رفته اند ,سیتی هرگز موفق به کسب پیروزی در خانه استوک نشده و همچنین استوک نیز در ورزشگاه اتحاد موفق به شکست سیتی نشده.
  • استوک سیتی در 10 بازی این فصل لیگ برتر جزیره تن به شکست نداده و از 30 امتیاز ممکن 20 امتیاز را در آن ده بازی کسب کرده اند.
  • بعد از دریافت سه گل برابر ساوت همپتون در بازی اخیر این اولین باری بود که پس از باخت 4-2 برابر منچستر یونایتد در تاریخ 20 اکتبر حالا استوک سیتی در یک بازی بیش از یک گل دریافت می کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 دی 1391 ا 12:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.