پیش بازی ساوثهمپتون - آرسنال : توپچی های آماده میهمان" یکی از کاندیداهای سقوط !


EPL, Arsenal v Newcastle United, Alex Oxlade-Chamberlain, Theo Walcott

ترکیب احتمالی

 
ساوثهمپتون

Davis
Yoshida, Hooiveld, Fonte, Shaw
Schneiderlin, Cork, Puncheon, Do Prado
Lambert, Rodriguez

 
آرسنال

Szczesny
Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs
Arteta, Wilshere, Cazorla
Podolski, Walcott, Oxlade-Chamberlain


سایت گل-برای ساوثهمپتون میزبان,ناتانیل کلینه مدافع در آستانه بازگشت به میادین است,این مدافع کلیدی به تازگی با یک مصدومیت جزئی روبرو شده بود هر چند که به احتمال فراوان در بازی سه شنبه شب برابر آرسنال از او بر روی نیمکت ذخیره ها استفاده می شود.

آدام لالنا با توجه به مصدومیتی که دارد هنوز حضورش برای این بازی مشخص نیست هر چند که نایجل آدکینز سرمربی ساوثهمپتون امیدوار است  هافبک کلیدی خود را به زودی در اختیار داشته باشد.

بدون در نظر گرفتن این بازیکن مصدوم, ساوثهمپتون نگرانی دیگری از بابت مصدومیت جدید بازیکنانش ندارد؛ بنابراین می توانند با تمام قوا و تیمی کامل به میزبانی آرسنال بروند.

در سوی دیگر برای توپچی ها پر مرتساکر در آستانه بازگشت به میادین است اما احتمالا به این بازی نمی رسد.تئو والکات به عنوان مهاجم مرکزی در خط حمله آرسنال به کارش ادامه خواهد داد در حالی که آرسن ونگر امیدوار است این ملی پوش انگلیسی به زودی قرارداد خود را نیز با باشگاه تمدید کند.


  آیا می دانستید؟

  • ساوت همپتون با زدن سه گل در ورزشگاه بریتانیا برابر استوک سیتی در هفته گذشته,به اولین تیمی تبدیل شد که توانسته در این فصل لیگ برتر جزیره بیش از یک گل به استوک سیتی بزند
  • تنها دو بازیکن در تمام بازی های این فصل لیگ برتر جزیره برای ساوثهمپتون بازی کرده اند : ریکی لامبرت و ژوزه فونته که این مدافع پرتغالی در تمام بازی های این فصل لیگ برتر جزیره از ابتدا در ترکیب حضور داشته.
  • ساوت همپتون با زدن سه گل در ورزشگاه بریتانیا برابر استوک سیتی در هفته گذشته,به اولین تیمی تبدیل شد که در این فصل لیگ برتر جزیره بیش از یک گل به استوک سیتی توانسته بزند.

    تنها دو بازیکن در تمام بازی های این فصل لیگ برتر جزیره برای ساوت همپتون بازی کرده اند : ریکی لامبرت و ژوزه فونته که این مدافع پرتغالی در تمام بازی های این فصل لیگ برتر جزیره از ابتدا در ترکیب حضور داشته.

    ساوثهمپتون با کسب تنها یک پیروزی در 10 بازی ابتدایی این فصل لیگ برتر جزیره, در 9 بازی بعدی تنها دو بار تن به شکست داده است.
  • این دو تیم پیش از این در این فصل لیگ برتر جزیره این رقابت ها به مصاف هم رفتند که آرسنال به لطف دو گل از ژروینیو,یک گل از تئو والکات,لوکاس پودولسکی و دو گل به خودی ساوثهمپتون ( ناتانیل کلینه و هویولد ) این تیم را با نتیجه پر گل 6-1 شکست داد.
  • تئو والکات مهاجم آرسنال (تصویر سمت راست ) در 10 بازی اخیرش در مجموع رقابت ها 10 بار موفق به گلزنی شده.
  • پیروزی 7-3 اخیر توپچی ها برابر نیوکاسل،  پس از شکست 8-2 آرسنال برابر منچستر یونایتد در فصل گذشته دومین بازی پر گل در تاریخ رقابت لیگ برتر جزیره بود.
  • شاگردان آرسن ونگر چهار بازی اخیرشان را در لیگ برتر جزیره در مجموع با پیروزی 15-5 پشت سر گذاشته اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 دی 1391 ا 12:24 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.