دود از کنده بلند می شه/Super Frank


Frank Lampard, Chelsea, Everton, Premier League

سایت گل- چلسی با پیروزی 2-1 مقابل اورتون، بار دیگر به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر بازگشت.

تیم میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود، در دقیقه 2، توسط استفن پیه نار به گل رسید. ارسال جاگیلکا و ضربه سر آنیشه به، بعد از بازگشت در اختیار این هافبک اهل آفریقای جنوبی قرار گرفت و او با یک شوت محکم دروازه چک را باز کرد.

5 دقیقه بعد نیکیکا یلاویچ می توانست برتری اورتون را دوبرابر کند اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد. حملات شاگردان مویس ادامه پیدا کرد و لئون عثمان موقعیت بعدی را ایجاد کرد اما این بار پتر چک دروازه چلسی را نجات داد.

 

بعد از این نوبت بازیکنان چلسی بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کنند اما حرکت خوب رامیرس و ضربه خوان ماتا، با واکنش تیم هاوارد، دفع شد.

حملات چلسی ادامه پیدا کرد و بار دیگر این ماتا بود که در متن حرکت قرار داشت اما هیچ یک از بازیکنان چلسی نتوانستند از پاس او استفاده کنند.

سرانجام در دقیقه 42 چلسی توسط فرانک لمپارد به گل تساوی رسید.  همکاری تورس و رامیرس ، به یک موقعیت خوب برای لمپارد منتهی شد و این هافبک باتجربه با یک ضربه سر مطمئن، دروازه تیم هاوارد را باز کرد.

نیمه دوم شروع متفاوتی داشت و این بازیکنان چلسی بودند که با روحیه بهتری پای به میدان گذاشتند. البته آنها با یک تعویض پا به میدان گذاشتند و پتر چک جای خود را به راس ترنبال داد.  داوید لوئیس که در میانه زمین به کار گرفته شده بود، یک موقعیت خوب را برای تورس ایجاد کرد اما این مهاجم اسپانیایی آن را از دست داد.

در ادامه اورتونی ها بر بازی مسلط شدند و موقعیت های خوبی به دست آوردند اما یلاویچ آن را از دست داد.  

سرانجام در دقیقه 74 فرانک لمپارد گل دوم خود و چلسی را به ثمر رساند تا آبی ها به سه امتیاز دیدار برسند. پاس آزارد و ضربه ماتا، با دفع ناقص هاوارد همراه شد و لمپارد فرصت طلبانه گل دوم را به ثمر رساند.

با این پیروزی چلسی 38 امتیازی شد و بار دیگر در رتبه سوم قرار گرفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391 ا 23:54 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.