رسيدن به تركيب اسقلال از پشت درهاي بسته پژمان ها مدافعان كناري، آرش و فرهاد روي نيمكت!

http://u.goal.com/313100/313143_heroa.jpg

از پشت درهاي بسته هم مي توان به تركيب اصلي استقلال در دربي 77 رسيد. استقلالي ها كه قطعا هاسم بيك زاده را در دربي همراه خود ندارند با اين 11 بازيكن وارد زمين مي شوند و سيستم آنها 1-5-4 در دفاع و 3-3-4 در حمله است. مهدي رحمتي درون دروازه استقلال مي ايستد.

مثل چند بازي گذشته اميرحسين صادقي و حنيف عمران زاده، زوج قلب خط دفاعي استقلال را تشكيل مي دهند. دو پژمان در كناره ها براي استقلال بازي مي كنند. پژمان منتظري در راست و پژمان نوري در چپ. در خط مياني جواد نكونام هافبك دفاعي خواهد بود ساموئل و آندو روي دست او. بازوي راست آندو خواهد بود و بازوي چپ جواد جي لويد ساموئل. در كناره هاي خط مياني و هجومي هم خسرو حيدري و سياوش اكبرپور به ميدان خواهند رفت.

خسرو به عنوان بال راست و سياوش بال چپ. خط حمله هم متعلق به محد قاضي خواهد بود. فرهاد مجيدي و آرش برهاني روي نيمكت مي نشينند. البته اين امكان وجود دارد كه امير در آستانه دربي، فرهاد مجيدي را وارد تركيب كند، سياوش را از تركيب بيرون بياورد .

با اين حساب محمد قاضي به بال چپ نقل مكان مي كند و فرهاد در نوك خط حمله قرار مي گيرد . احتمالي كه وقوعش البته كمي بعيد است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 شهريور 1392 ا 22:22 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.