خبررسمی: فلینی به منچستریونایتد پیوست

 

http://u.goal.com/312800/312819_heroa.jpg

سران منچستریونایتد موفق شدند تا با قراردادی طولانی مدت مروانه فلینی را به خدمت بگیرند. این خبری است که سران دو باشگاه یونایتد و اورتون آن را به صورت رسمی اعلام کردند.

این ستاره بلژیکی با مبلغی در حدود 27.5 میلیون پوند به یونایتد منتقل خواهد شد.  گل دات کام در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که سران دو باشگاه در صبح روز دوشنبه به صورت شفاهی با هم به توافق رسیدند ولی سران یونایتد تا ساعات پایانی بازار منتظر ماندند تا اورتونی ها جانشین مناسبی برای فلینی را بیابند و بعد از آن روند این انتقال را اعلام کردند.

دیوید مویس سرمربی یونایتد در صحبت هایی گفت:« من 5 سال است که با مروانه کار کرده ام و خوشحالم که او تصمیم گرفت تا به منچستریونایتد بیاید. او بازیکنی است که توانایی ها و قدرت زیادی دارد و فکر می کنم که او می تواند تفاوت ها را در تیم ما رقم بزند.»

فلینی درعصر روز دوشنبه از سران اورتون خواست تا او را به فروش برسانند و در نهایت با انتقال جیمز مک کارتنی از ویگان و گرث بری از سیتی به گودیسون پارک، او توانست مجوز جدایی از این تیم را کسب کرده و به یونایتد برود.

فلینی هم در صحبت هایی گفت:« واقعا خوشحالم که به منچستریونایتد پیوسته ام. من سالهاست که سرمربی یونایتد را می شناسم و احترام زیادی برای شیوه کار کردن او قائلم.وقتی این فرصت برایم پیش آمد که مجددا با او کار کنم، بلافاصله از این فرصت بهره بردم. من در اورتون دوره فوق العاده ای داشتم و دوست دارم که از همه هواداران و کارکنان باشگاه به خاطر همه کارهایی که برای من انجام دادند تشکر کنم. هر بازیکنی در دنیا آرزو دارد تا در یونایتد بازی کند و من بر این باورم که می توانم کمک زیادی به تیم برسانم و کمک کنم تا تیم در آینده جامهای بیشتری کسب کنم.»

سران یونایتد تمایل زیادی داشت تا لیتون بینز را نیز از اورتون خریداری کند ولی دراین راستا ناکام ماندند.سران یونایتد دربازار تابستانی به دنبال جذب آندر اررا از اتلتیک بیلبائو بودند که در پرداخت مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او ناکام ماندند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392 ا 21:41 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.