سه امتیاز پسران مانچو از زرد های سمج


EPL, Norwich City v Manchester City, Samir Nasri (R), Sebastien Bassong

سایت گل- منچسترسیتی با پیروزی نزدیک 4-3 مقابل نوریچ، سال 2012 را با برد به پایان رساند تا همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده منچستریونایتد در صدر جدول لیگ برتر باشد.

نوریچ که فصل گذشته در دو دیدار رفت و برگشت با نتایج 5-1 و 6-1 بازی را به حریف واگذار کرده بود، در این دیدار هم در همان 5 دقیقه ابتدایی دو گل دریافت کرد تا به نظر برسد نتایج فصل گذشته تکرار خواهد شد.

تنها دو قیقه از بازی سپری شده بود که حرکت هماهنگ سرخیو آگوئرو و ادین ژکو، یک موقعیت بسیار خوب را نصیب مهاجم بوسنیایی کرد و او با یک ضربه مطمئن دروازه میزبان را گشود.

 

سیتی روی حمله بعدی به گل دوم رسید. در دقیقه 5، ویسنت کمپانی یک حمله را پایه گذاری کرد که با پاس آگوئرو، به موقعیت دوباره برای ژکو و گل دوم بازی بدل شد.

بعد از شروع طوفانی سیتی، بازی افت کرد و رفته رفته این نوریچ بود که جلو کشید و توانست در دقیقه 15 یکی از گل ها را جبران کند. ضربه آزاد آنتونی پیلکینگتون بعد از برخورد به مدافعان تغییر مسیر داد و درون دروازه جو هارت قرار گرفت.

بعد از این گل بار دیگر سیتی به تیم برتر میدان بدل شد و تلاش زیادی کرد تا به گل سوم برسد اما نیمه اول با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

نیمه دوم هم با برتری سیتی و یک گل زودهنگام برای این تیم آغاز شد. در دقیقه 50 سرخیو آگوئرو روی پاس عالی توره و اشتباه باسونگ، گل سوم را به ثمر رساند.

اما نوریچ در دقیقه 63 بار دیگر اختلاف را به یک گل کاهش داد. ارسال روبرت اسنادگراس و ضربه سر باسونگ، راسل مارتین را صاحب موقعیت کرد و او هم دروازه سیتی را گشود.

ولی چند دقیقه بار دیگر سیتی به گل رسید. ضربه ژکو بعد از برخورد به تیر دروازه، به مارک بان، دروازه بان نوریچ، برخورد کرد و وارد دروازه شد تا سیتی 4-2 پیش بیفتد.

این تریلر پرهیجان با گل دقیقه 75  راسل مارتین ادامه پیدا کرد تا او بار دیگر اختلاف را به حداقل کاهش دهد. اما در 15 دقیقه پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا سیتی هرچند به سختی، اما به یک سه امتیاز شیرین دست پیدا کند.


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391 ا 11:59 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.