کاکا: به خانه بازگشته ام؛ واقعا خوشبختم

http://u.goal.com/312400/312437_heroa.jpg

کاکا حالا بازیکن جدید باشگاه میلان است. ستاره برزیلی به سن سیرو بازخواهد گشت و این انتقال بعد از ساعتها دیدارو مذاکره آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه میلان با بوسکو لیته، پدر کاکا در شهر مادرید حاصل شد. گفتگوهای این دو نفر دیشب تا ساعت 3 بامداد ادامه یافت و حدود ساعت 3 بود که توافقات نهایی حاصل شد.

صبح امروز باشگاه میلان در وب سایت خود از بازگشت کاکا به باشگاه روسونری خبر داد و حالا کاکا در گفت و گو با اسکای سپورتس گفت:« به خانه بازگشته ام. واقعا خوشبختم. ما تیم بزرگی داریم و مجددا پیراهن شماره 22 میلان را برتن خواهم کرد. سن سیرو ؟ بی صبرانه منتظر هستم.»

کاکا قراردادی 2 ساله را با میلان به امضا خواهد رساند و تا ژوئن سال 2015 در این تیم خواهد بود. البته مشخص نیست که او در طول این دو فصل چه دستمزدی دریافت خواهد کرد. این درحالی است که سران روسونری پیش از انجام توافقات نهایی انتظار داشتند تا کاکا با کاستن از مبلغ دستمزد مد نظرش، نیمی از دستمزدی که از رئال می گرفت را دریافت کند. او سالانه 10 میلیون یورو در رئال مادرید دستمزد می گرفت و حالا به نظر می رسد که سالانه 5 میلیون یورو در میلان دریافت خواهد کرد. او به عنوان بازیکنی آزاد به میلان منتقل شد.

این انتقال در حالی نهایی شد که صبح دیروز سران دو باشگاه میلان و رئال مادرید برسر این انتقال به توافق رسیدند و کاکا درحالی به صورت رایگان به سن سیرو بازگشت که 4سال پیش با قراردادی 67 میلیون یورویی به رئال مادرید منتقل شده بود و حالا رئالی ها با این کار 20 میلیون یورو پس انداز کرده اند؛ چرا که هنوز دو سال دیگر از قرارداد کاکا با رئال باقی مانده بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392 ا 21:57 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.