تغییر دربرنامه معارفه بیل به خاطر حضور او در اردوی تیم ملی ولز

http://u.goal.com/310300/310358_heroa.jpg

انتظار می رود که سران باشگاه مادریدی تا کمتر از 24 ساعت دیگر پروسه خریداری بیل را به سرانجام رسانده و این خبر را تاقبل از اتمام مهلت بازار نقل و انتقالات تابستانی رسمی کنند.

قرار بر این بود که مراسم معارفه بیل در روز دوشنبه برگزار شود ولی حالا سران باشگاه مادریدی یک خبر بددریافت کرده اند و آن هم به تعویض افتادن این مراسم است. چرا که گرث بیل حالا باید به اردوی تیم ملی کشورش محلق شد و تا روز 11سپتامبر قادر به تمرین با هم تیمی های جدیدش نخواهد بود.

چند روزی است که رسانه های مختلف خبری، کار انتقال بیل به باشگاه مادریدی را تمام شده می دانند و رئالی ها از ده روز پیش آماده برگزاری مراسم معارفه بیل بودند ولی سران تاتنهام هم گرفتاری های دیگری در بازار نقل و انتقالات داشتند و از همین رو اعلام رسمی این خبر تا همین حالا انجام نشده است.

سران رئال مادرید حتی جایگاهی را برای انجام این معارفه از روز 23 آگوست تعبیه کرده بودند ولی از آنجا که آنها امشب در خانه میزبان اتلتیک بیلبائو هستندمجبور به جمع کردن این جایگاه ویژه شدند. حالا این امکان وجوددارد که مراسم معارفه بیل در زمین چمن انجام شود؛ مراسمی شبیه به مراسم معارفه کریستیانو رونالدو

کارلو آنچلوتی هم برنامه های خاصی را برای آماده سازی فیزیکی بیل در ذهن دارد. چرا که او آخرین باری که پا به توپ شده بود در روز جشن تولد 24 سالگی اش در روز 16 جولای بود که در دیداری دوستانه تاتنهام را مقابل سویندون همراهی می کرد و از همین رو قطعا در اوج آمادگی فیزیکی نخواهد بود.

بیل روز سه شنبه باید در کاردیف خود را به اردوی تیم ملی ولز معرفی کند تا روز جمعه با تیم ملی کشورش از سری بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014مقابل مقدونیه به میدان رفته و4روز بعد از آن هم مقابل صربستان بازی کند.

این بدان معناست که او تا روز 11 سپتامبر قادر به تمرین کردن با کهکشانی ها نخواهد بود و این یعنی انتظار طولانی کهکشانی ها برای دیدن بیل در پیراهن شماره 11 تیمشان . درصورتی که این طور شود، بیل احتمالا اولین بازی اش برای رئال را سه روز بعد در مصاف با ویارئال و در یک بازی خارج از خانه برگزار خواهد کرد. روزنامه مارکا در گزارش خود یادآوری کرده که سران رئال در تلاشند تا با متقاعد کردن مسئولان تیم ملی ولز از آنها اجازه گرفته تا در طول وقفه ای که برای برگزاری بازیهای ملی ایجاد می شود مراسم معارفه بیل را برگزار کنند؛ درخواستی که احتمالا با پاسخ منفی سران ولز همراه خواهد بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392 ا 23:26 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.