آرسنال 1-0 تاتنهام: ضرب شصت دوباره توپچی ها

http://u.goal.com/312100/312146hp2.jpg

آرسنال با تک گل الیویه ژیرو توانست در دربی لندن، تاتنهام را از پیش رو بردارد.

به گزارش سایت هواداران آرسنال، بازی با برتری توپچی ها آغاز شد. 

در دقیقه 2 حرکت رو به جلو از روسیچکی و متوفق شدن او با خطا و اعلام یک کاشته. کاسورلا پشت توپ ایستاد و ضربه خود را از روی دیوار دفاعی به گوشه دروازه زد اما لوریس خود را رساند و توپ را به کرنر فرستاد. کرنر ارسالی با ضربه سر ژیرو به بالای دروازه رفت.

در دقیقه 5نیز روی قوس محوطه اینبار والکات را متوقف کردند تا کاسورلا بار دیگر شانس خود را امتحان کند. کاسورلا با یک ضربه زمینی از زیر پای دیوار دفاعی قصد باز کردن دروازه را داشت اما با بدشانسی او توپ با اندک اختلاف از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 12 پاس به عقب واکر و شوت سولدادو به سمت دروازه که با برخورد به مرتساکر برگشت داده شد.

در دقیقه 23 تئو ولکات پس از آنکه در سمت راست صاحب توپ شد سریع با یک پاس در عرض توپ را به داخل محوطه فرستاد و ژیرو با یک تقه زیبا در بین مدافعین تاتنهام زننده گل اول بازی نام گرفت.

3 دقیقه بعد رمزی از سمت راست حرکتی را آغاز کرد و در ادامه با یک پاس عمقی ولکات را راه انداخت اما ضربه والکات از زاویه بسته توسط لوریس برگشت داده شد.

1دقیقه بعد روی همکاری 3نفره کاسورلا، ولکات و رمزی موقعیتی دیگر به دست آمد اما ضربه آخر رمزی با اختلاف به بالای دروازه رفت.

در دقایق بعدی بازی تاتنهام دو بار روی حرکات ریز و عرضی تاوزند صاحب موقعیت شد اما شوت او راه به جایی نبرد.

همچنین در دقیقه 43 فلامینی بعد از 5سال دوباره با لباس آرسنال طمع دربی را چشید و جای ویلشر را که کمی احساس ناراحتی میکرد گرفت.

بازی در نیمه دوم روند آرام و محتاطانه توسط هر دو تیم داشت و کمتر موقعیت گل ایجاد می شد.

در دقیقه64 روی یک ضد حمله کاسورلا توپ را پیش برد و با یک پاس ژیرو را صاحب توپ کرد ژیرو نیز بعد از یک استپ و تغییر جهت ضربه فنی خود را به گوشه دروازه نواخت اما نوک انگشتان لوریس بود که توپ را به کرنر فرستاد.

2دقیقه بعد پائولینیو با یک شوت از روه دور شانس خود را امتحان کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 75 شوت محکم دفوئه با برخورد به کوشلنی تغییر مسیر داد اما ژسنی با یک جهش زیبا توپ را برگشت داد در ادامه نیز پس از رد و بدل شدن زیاد توپ ضربات سولدادو و دیگران نتیجه بخش نبود.

در دقیقه 78 مونرئال جایگزین روسیچکی شد.

1دقیقه بعد حرکت خوب ژیرو از راست و پاس او در داخل محوطه و شوت سرضرب ولکات که باز هم لوریس برگشت داد توپ برگشتی میتوانست با رسیدن مونرئال به گل تبدیل شود اما اینگونه نشد.

در دقایق انتهایی بازی آرسنال فشار بسیاری را متحمل شد در دقیقه 90 نیز سانیا جایگزین ولکات شد تا دفاع توپچی ها محکم تر شود.

در نهایت ارسال های پیاپی یاران تاتنهام در 5دقیقه وقت های اضافه نیز نتیجه بازی را تغییر نداد تا آرسنال پیروز دربی مهم لندن باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392 ا 22:59 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.