آنچلوتی: نسبت به دو هفته گذشته بهتر کار کردیم

http://u.goal.com/299800/299842_heroa.jpg

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی 3-1 تیمش در دیدار امروز مقابل اتلتیک بیلبائو، اعلام کرد که تیمش بازی را خوب شروع نکرد اما از عملکرد بازیکنانش در ادامه بازی ابراز خشنودی کرد.

در این دیدار رئالی ها با دو گل ایسکو و رونالدو از حریف پیش افتادند و تک گل ایبای در دقایق پایانی هم نتوانست مانع از پیروزی مردان آنچلوتی شود.

سرمربی ایتالیایی به خبرنگاران گفت:" ما بازی را خیلی خوب شروع نکردیم اما رفته رفته بهتر شویم. تیم من در حال بهتر شدن است. ما در کارهای دفاعی خوب کار کردیم. فکر می کنم همه تیم خوب کار کردند  و نسبت به دو هفته گذشته، بهتر کار کردیم."

مودریچ فوق العاده بازی کرد؛ همین طور ایسکو و رونالدو که گل های ما را به ثمر رساندند. ایسکو هرچقدر که بیشتر بازی می کند، بهتر می شود. او بازیکن خیلی خوبی برای ماست."

اوزیل در دیدار امروز در ترکیب اصلی رئال نبود و آنچلوتی در این مورد گفت:" این طبیعی است که او راضی نباشد. من از بازیکنانی که از نیمکت نشینی راضی هستند، خوشم نمی آید."

و در نهایت، کارلتو در مورد شایعه جدایی کوئنترائو از رئال، گفت:" نمی دانم فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. نمی توانم بگویم که همه چیز تمام شده است اما در مورد کوئنترائو، همه ما از او راضی هستیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392 ا 22:57 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.