لیورپول 1-0 منچستریونایتد: قهرمان زانو زد/ طلسم مویس شکسته نشد

 

http://u.goal.com/312000/312073hp2.jpg

لیورپول در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر، با تک گل دنیل استوریج مقابل منچستریونایتد به پیروزی رسید تا طلسم ناکامی های دیوید مویس در آنفیلد همچنان پا بر جا بماند.

در این دیدار راجرز با چند تغییر اجباری تیمش را راهی میدان کرد. کولو توره به دلیل مصدومیت غایب بود و اسکرتل در ترکیب اصلی قرار گرفت و زوج اَگِر در قلب خط دفاعی قرمزها شد.

در سمت مقابل، وین رونی به دلیل مصدومیت در ترکیب منچستریونایتد غایب بود و آنتونیو والنسیا هم روی نیمکت نشست تا گیگز و اشلی یانگ، در ترکیب اصلی منچستریونایتد قرار بگیرند.

 

بازی با برتری لیورپولی ها آغاز شد و آنها خیلی زود به گل رسیدند. یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه منچستریونایتد توسط استفن جرارد، با ضربه سر اَگِر به استوریج رسید و او با یک ضربه سر دیگر، توپ را به تور دروازه حریف رساند.

بعد از این گل، یونایتدها خیلی سریع واکش نشان ددند و می توانستند یکی دو موقعیت خوب به دست اوردند که توسط ولبک و فن پرسی از دست رفت.

اما در مجموع این لیورپولی ها بودند که بازی را در اختیار داشتند تا نیمه اول با همان تک گل به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم، منچستریونایتد می توانست توسط اشلی یانگ به گل تساوی برسد اما ضربه او بعد از برخورد به گلن جانسن، به خارج رفت.

بازی در دقایقی هم به خشونت کشیده شد، به طوری که اندرو مارینر مجبور شد به 5 بازیکن از دو تیم –چهار بازیمن منچستریونایتد و یک بازیکن از لیورپول- کارت زرد نشان بدهد.

نانی که در نیمه دوم به بازی رفته بود می توانست در نقش گلزن ظاهر شود اما مینوله اجازه گلزنی به او ندارد.

در دقایق پایانی هم فن پرسی و خاویر ارناندز صاحب موقعیت شدند و در سمت مقابل رحم استریلنگ می توانست گل دوم لیورپول را به ثمر برساند اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد تا در نهایت بازی با همان تک گل به پایان برسد.

به این ترتیب، مویس که پیش از این با اورتون هرگز نتوانسته بود لیورپول را در آنفیلد شکست بدهد، این بار با منچستریونایتد هم، دست خالی این ورزشگاه را ترک کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392 ا 22:56 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.