توپچی ها نیوکاسل را به توپ بستند


EPL, Arsenal v Newcastle United, Olivier Giroud

سایت گل – تئو ولکات با هت‌تریک خود نشان داد که شایسته قراردادی جدید است.

توپچی‌ها در دیداری سرشارازهیجان چهار بار از حریف پیش افتادند و در نهایت هفت بر سه آنها را بردند. اکنون مساله این است که آیا باشگاه آرسنال به فکر تمدید قرارداد ستاره این دیدار خواهد بود یا نه؟

آرسنال سه بازی پیشین خود در لیگ را هم برده بود و چهار روز بیشتر از نیوکاسل استراحت کرده بود. آنها در دقیقه 20 گل اول را زدند. لوکاس پودولسکی توپ را پشت مدافعان نیوکاسل فرستاد و ولکات از تله آفساید گریخت و با ضربه‌ای تمیز دروازه حریف را به شیوه‌ای گشود که یادآور تیری آنری بود.

 

نیوکاسل در دقیقه 43 با خوش‌اقبالی فراوانی گل تساوی را زد. دمبا با ضربه‌ای ایستگاهی زد که به نظر می‌رسید وویچیخ اشچسنی به‌راحتی آن را می‌گیرد اما توپ به جک ویلشر برخورد کرد و مسیرش به‌شدت تغییر کرد و وارد دروازه آرسنال شد.

آرسنال در دقیقه 51 گل دوم را زد. الکس اوکسلاد-چمبرلن که فضایی عالی در اختیار داشت پاس سانتی کاسورلا را گرفت و آن را از بیرون محوطه جریمه به گل تبدیل کرد.

نیوکاسل در دقیقه 59 بازی را مساوی کرد. گابریل اوبرتان به درون محوطه جریمه آرسنال رفت و سانتر او در دهانه دروازه با ضربه سر سیلوین ماروو وارد دروازه آرسنال شد.

آرسنال در دقیقه 64 باز هم پیش افتاد. پودولسکی این گل را روی کار عالی ویلشر زد که وارد محوطه جریمه شد و ضربه چیپش به تیر دروازه برخورد کرد. توپ در برگشت با ضربه سر پودولسکی به گل تبدیل شد.

اما نیوکاسل در دقیقه 69 باز هم بازی را مساوی کرد. این بار با سانتر عالی ماروو را به گل تبدیل کرد.

آرسنال در دقیقه 73 به گل چهارم رسید. ولکات از دفاع نیوکاسل گذشت و توپ را از فاصله 10 متری به گوشه بالای دروازه کوبید.

شش دقیقه به پایان بازی مانده بود که ولکات توپ را برای اولیویه ژیرو سانتر کرد و او با ضربه سری شیرجه‌ای فاصله را به دو گل رساند. سه دقیقه بعد، ژیرو توپ را در محوطه جریمه گرفت و وارد دروازه تیم کرول کرد.

آرسنال سیری نداشت و در دقیقه 92 گل هفتم را هم به ثمر رساند. ولکات این گل را زد تا نشان دهد بازیکن مهمی برای این باشگاه به شمار می‌رود. او به زیبایی هر چه تمام بازیکنان حریف را از پیش رو برداشت و به درون محوطه جریمه رفت و در حالی که او را به زمین هم زده بودند برخاست و گل زد.

آرسنال با این برد به رده پنجم جدول رسید.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391 ا 11:54 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.