بعید هم نیست! / آرش، اسلحه پنهان امیر در دربی؟

http://u.goal.com/269100/269197_heroa.jpg

بحث جدایی آرش برهانی از استقلال و انتقالش به سپاهان این روز‌ها جدی شده. هرچند نه برهانی قصد جدایی از استقلال را دارد و نه باشگاه می‌خواهد او را از دست بدهد. با این همه، بی‌اعتمادی و بی‌اعتنایی امیر به او سبب شده تا شایعات بیشتری پیرامون انتقال برهانی در نیم‌فصل نیز به گوش برسد.

با این همه امیر قلعه‌نویی در بازی دربی می‌تواند یک بار دیگر مهاجم خود را امتحان کند. او سابقه تشنه نگه داشتن یک بازیکن در طول چند هفته متمادی و بعد رو کردن او در یک بازی بسیار حساس را دارد. قلعه‌نویی همچنین از گرفتن تصمیمات دشوار در بازی‌های دربی اصلا ترسی ندارد و قبلا با بازی دادن طالب‌لو، صادقی و بائو در دربی نشان داده که به وقت لزوم ریسک‌پذیری بسیار بالایی دارد.

اگر برهانی بتواند در بازی فردا و به شرط بازی کردن گلی به ثمر برساند آن‌وقت این شانس را دارد که در دربی یکی از چهارده نفری باشد که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند. آرش نیاز دارد بازی کند و مورد اعتماد قرار بگیرد و امیر فعلا این اعتماد را به قاضی دارد. با این همه برهانی می‌تواند از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گیرد تا مجیدی در نیمه دوم جایگزینش باشد. این بستگی به این دارد که امیر بخواهد در دربی به برهانی مغضوب فرصتی بدهد یا خیر. بازی برهانی در دربی برای امیر دوسر برد است. اگر گل بزند که تیمش جلو می‌ا‌فتد و اگر گل نزند دوباره مثل بازی‌های قبل در کنفرانس مطبوعاتی از خجالت او درمی‌آید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392 ا 17:57 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.