در انتظار انتقال به برنائو؛ غیبت گرت بیل در تمرینات تاتنهام

http://u.goal.com/309600/309690_heroa.jpg

گرت بیل، ستاره تاتنهام، که در انتظار انتقالی 100 میلیون یورویی به رئال مادرید است، در تمرینات امروز تیمش نیز شرکت نکرد.

این ستاره ولزی که چند روزی را از باشگاه مرخصی گرفته و به ماربیای اسپانیا رفته بود، قرار بود امروز در تمرینات تیمش حضور پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد.

تاتنهامی ها تاکید دارند که هنوز برای انتقال بیل با رئال به توافق نرسیده اند و ادعا کرده اند که از منچستریونایتد نیز پیشنهادی برای فروش این بازیکن دریافت کرده اند.

این در حالی است که گفته می شود تاتنهام پیشنهاد 100 میلیون یورویی رئال مادرید را پذیرفته اما در انتظار نهایی شدن انتقال اریک لاملا، ستاره آرژانتینی رم هستند که به عنوان جانشین بیل در نظر گرفته اند.

آنها پیش از این ویلیان، ستاره برزیلی آنژی را در نظر داشتند اما این بازیکن که برای حضور در تست پزشکی تاتنهام به لندن رفته بود، با چلسی به توافق رسید!

این در حالی است که رئالی ها از هفته قبل در انتظار نهایی شدن انتقال گرت بیل هستند و حتی گفته می شود که برای مراسم معارفه او، تدارکات ویژه ای در سانتیاگو برنابئو دیدند.

حتی فروشگاه اینترنتی رئال هم پیراهن های این باشگاه با نام گرت بیل را به فروش گذاشت؛ اقدامی که خشم مدیران تاتنهام را به همراه داشت. به همین خاطر آنها تصمیم گرفتند تا کمی این انتقال را به تعویق بیندازند و همین مسئله موجب ناراحتی بیل شده است زیرا زمان زیادی تا پایان بازار نقل و انتقالات باقی نمانده است.

بیل با رئال برای عقد قراردادی 6 ساله به توافق رسیده و دستمزدی 300 هزار یورویی در هفته دریافت می کند. او همچنین با این انتقال، به گران ترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392 ا 23:44 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.