گرث بیل در ماربیای اسپانیا: یک گام تا امضای قرارداد در برنابئو

http://u.goal.com/300600/300627_heroa.jpg

گرث بیل ستاره ولزی باشگاه تاتنهام حالا در اسپانیاست. ساعت 13 به وقت محلی بود که هواپیمای اختصاصی او در فرودگاهی در مالاگا روی زمین نشست و بعد از آن بیل با یک تاکسی به سمت ماربیا به حرکت در آمد. به نظر می رسد که در ماربیا توافقات نهایی برسر جزئیات حاصل خواهد شد و باید تا ساعاتی دیگر منتظر اعلام خبر رسمی انتقال بیل به رئال مادرید باشیم.

بیل با یک پرواز خصوصی از انگلیس به اسپانیا سفر کرده و طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس احتمالا خانواده اش نیز دراین سفر او را همراهی کرده اند و مدیربرنامه هایش نیز همراه با اوست. ویلاس بواس، سرمربی تاتنهام هم اخیرا در صحبت هایی اعلام کرده بود که انتظار ندارد که بیل در جریان بازی یکشنبه شب تیمش مقابل سوانسی در ورزشگاه باشد.  همین طور هم هست. بیل دیگر نمی خواهد در لندن باشد؛ او حالا چمدانش را بسته و عازم اسپانیا شده است

البته این اولین باری نیست که بیل به ماربیای اسپانیا که ساحلی تفریحی است سفر کرده. او پیش از این بارها به این شهر رفته بود و احتمال پرواز بعدی او پرواز ماربیا- مادرید خواهد بود. جایگاهی اختصاصی برای معارفه او در سانتیاگو برنابئو تعبیه شده و همه درانتظار خبر رسمی انتقال او به رئال مادرید هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392 ا 6:5 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.