رد نپ : تاتنهام نمی تواند انتقال بیل به رئال را متوقف کند

http://u.goal.com/307900/307930_heroa.jpg

هری ردنت سرمربی با تجربه 66 ساله بر این باور است که فروش گرت بیل به رئال مادرید که احتمالا انجام می شود می تواند توسط مالک باشگاه کنسل شود.

بر اساس آخرین گزارشات منشره در صبح روز جمعه گفته شده بود که مالک تاتنهام نمی تواند از فروش نجومی گرت بیل به رئال جلوگیری کند پس از آنکه چلسی ظاهرا به جذب هدف این روزهای تاتنهام یعنی ویلیان مهاجم آنژی ماخاج قلعه تمایل نشان داده.

انتقال این مهاج برزیلی به تاتنهام انتظار می رفت در روز  پنجشنبه پس از گذراندن تست های پزشکی نهایی شود اما هنوز این انتقال انجام نشده هر چند که رد نپ سرمربی سابق تاتنهام تاکید کرد که باشگاه سابقش می تواند از سود فروش بیل برای تیمش هزینه کند.

سرمربی کیو پی آر در مصاحبه با تاک اسپورت چنین گفت :" انتقال بیل به رئال احتمال فراوان انجام می شود.در حال حاضر آنها تمام بودجه خود را هزینه کرده اند و هیچ راهی نیست تا از انتقال بیل به رئال جلوگیری شود"

"و اینکه خود بازیکن می خواهد راهی رئال شود و همه ما این موضوع را می دانیم"

تاتنهام برای خرید چهار بازیکن در این تابستان هزینه بسیاری کرده در حالی که رکورد هزینه های آنها در بازار نقل و انتقالات دوبار شکسته شد.

"تاتنهام چند خرید فوق العاده داشته.وقتی شما به ترکیب آنها نگاه می کنید ،می فهمید هیچ دلیل وجود ندارد که تاتنهام نتواند برای قهرمانی در لیگ رقابت کند.آنها واقعا تیم فوق العاده ای کنار یکدیگر تشکیل داده اند""


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392 ا 6:1 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.